Odkryj potęgę snów w filmie o Xboksie Series X od reżysera Thor: Ragnarok

Radosław Krajewski
2020/12/07 16:10
1
0

Taika Waititi nakręcił reklamę wchodzącą w skład szeroko zakrojonej kampanii marketingowej „Power Your Dreams” Xboksa Series X|S.

Wydawałoby się, że slogany reklamowe mają jedynie zwiększyć świadomość marki i tym samym napędzić sprzedaż. „Power Your Dreams” to hasło najnowszej konsoli Microsoftu, które idealnie sprawdziło się przy premierze Xboksów Series X|S. Dla firmy było to za mało i w ostatnich tygodniach pracownicy Microsoftu zastanawiali się, nad znaczeniem swojego sloganu i czy rzeczywiście może ono przyczynić się do spełnienia czyichś sennych marzeń. Korporacja zaprosiła do pomocy kilku członków społeczności Xboksa oraz utalentowanych twórców, aby to odkryć.

Odkryj potęgę snów w filmie o Xboksie Series X od reżysera Thor: Ragnarok

Tak narodził się projekt Made from Dreams, który stanowi rozszerzenie kampanii marketingowej wokół Xboksa Series X|S. Microsoft skorzystał z pomocy naukowców, aby wykorzystać najbardziej zaawansowaną technologię nagrywania snów, dzięki którym zostały przeprowadzone eksperymenty związane z przechwytywaniem i dekodowaniem snów graczy, którzy mieli okazję wypróbować Xboksa Series X. Następnie firma nawiązała współpracę z różnymi artystami, którzy stworzyli własne dzieła zainspirowane konkretnymi snami.

Jednym z nich jest Taika Waititi, który nakręcił krótkometrażowy film “Lucid Odyssey”, gdzie przeniósł sen Krystal Holmes, znanej jako MoonLiteWolf. Kobieta zagrała samą siebie i w projekcji jej snu przeżywa epicką i zwariowaną przygodę, w której kwestionuje nasze postrzeganie konsoli Xboks, jakie do tej pory znaliśmy. Co ciekawe, sama narracja, którą usłyszymy w filmie, pochodzi z nagranego dźwięku podczas badania snu.

Kolejny projekt zatytułowany „Dream Kit” jest marzeniem sennym Odella Beckhama Jr., gracza futbolu amerykańskiego, zawodnika drużyny Cleveland Browns. Popularny OBJ w swoim śnie kontrolował wielkie gwiazdy w kosmosie i na tej podstawie zaprojektowano zestaw kontrolerów oraz parę butów Nike Air Force 1, w której pomagał Odell Beckham Jr. Microsoft zapowiedział, że pady oraz buty będzie można zdobyć w konkursie organizowanym na Twitterze na profilu Xboxa.

GramTV przedstawia:

“Digital Dream Art” to projekt stworzony przez Quentina Deronziera, który przedstawił surrealistyczne podejście do snu Stalliona 83, wyraźnie inspirowane stylistyką cyberpunku. Skoro już o tym mowa, to świetnie prezentuje się również filtr rozszerzonej rzeczywistości stworzony przez Johannę Jaskowską, której posłużył sen Emericagirl24. Filtr daje możliwość przerobienia swojego zdjęcia za pomocą serii unikatowych i niekonwencjonalnych kolorów i wzorów. Ostatnim projektem jest historia przygodowa opowiedziana za pomocą dźwięków przez gracza BlindGamerSteve.

Nie zapominajmy jednak, że konsole to przede wszystkim gry. Dlatego sprawdźcie jakie tytuły mają swoje premiery w tym tygodniu na konsolach Xbox.

Komentarze
1
Kenjiro
Gramowicz
07/12/2020 16:35

Ożeż... czuję się zupełnie odrzucony tymi "reklamami"...