Turecki grafik przygotował nieco bardziej realistyczne wizje doskonale znanych nam postaci z gier Gran Theft Auto.
Turecki grafik przygotował nieco bardziej realistyczne wizje doskonale znanych nam postaci z gier Gran Theft Auto.
Specjalizujący się w tworzeniu modeli grafik z Turcji pochwalił się na Twitterze projektem modeli dla głównych bohaterów nieco leciwych już odsłon serii GTA. Hossein Diba przygotował zupełnie nowe, wypełnione masą detali modele protagonistów z serii Grand Theft Auto, które z uwagi na ówczesne ograniczenia sprzętowe, nie mogły pojawić się w grze.
Tak Tommy Vercetti, Carl Johnson oraz Niko Bellic otrzymali odświeżone, wyremontowane czy też nieco bardziej realistyczne wersje. Rzućcie okiem na załączone do wiadomości grafiki. Twórcy opublikował przy okazji materiał wideo, na którym możemy zobaczyć poszczególne postacie w ruchu. Całość oczywiście z dużą dozą twórczej swobody, ale też z wyraźną wiernością dla Rockstarowej wizji.
GTA Vice City i San Andreas powstały z myślą o konsolach PlayStation 2. Grand Theft Auto 4 pojawiło się na siódmej generacji konsol.