Ledwie dzień po premierze, a Cyberpunk 2077 już na siebie zarobił

Wincenty Wawrzyniak
2020/12/11 20:00

Przedstawiciele spółki CD Projekt poinformowali w najnowszym raporcie, że sukces sprzedażowy Cyberpunka 2077 pokrył już koszty produkcji oraz marketingu.

Premiera gry Cyberpunk 2077 miała miejsce wczoraj, czyli 10 grudnia bieżącego roku. Dziś, czyli dzień później, przedstawiciele spółki CD Projekt poinformowali w najnowszym raporcie, że firma zaczęła już na produkcji zarabiać – sukces sprzedażowy najnowszego projektu studia CD Projekt RED pokrył już zarówno koszty produkcji, jak i marketingu. Jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, iż zamówienia przedpremierowe złożyło łącznie ponad 8 milionów osób na całym świecie, a w najlepszym momencie na Steamie w grę grało ponad milion użytkowników, informacje od CD Projektu nie są wyjątkowo zaskakujące.

Ledwie dzień po premierze, a Cyberpunk 2077 już na siebie zarobiłJak czytamy w raporcie, zarząd CD PROJEKT S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) informuje, że szacowana wartość należności licencyjnych Spółki z tytułu zrealizowanej sprzedaży przedpremierowej gry Cyberpunk 2077 we wszystkich kanałach cyfrowych przewyższyła łączną sumę:

  • całkowitych nakładów na wyprodukowanie gry oraz
  • kosztów marketingu i promocji gry ponoszonych przez Spółkę – zarówno dotychczasowych jak i planowanych do końca 2020 roku.

GramTV przedstawia:

Niestety, na ten moment wygląda jednak na to, że najtrudniejsza sytuacja tyczy się aktualnie graczy konsolowych – o problemach związanych z konsolami pisaliśmy w kilku innych wiadomościach: tutaj oraz tutaj. Pozostaje mieć nadzieję, że deweloperzy szybko uporają się z największymi błędami i utrudnieniami.

Przypomnijmy jeszcze, że Cyberpunk 2077 zadebiutowało na komputerach osobistych, konsolach obecnej generacji PlayStation 4 i Xbox One, a także na PlayStation 5 i Xbox Series X. Jeżeli chcecie być na bieżąco z informacjami dotyczącymi gry, zapraszamy pod ten adres. Zapraszamy też do lektury naszej recenzji oraz kompendium na temat gry, które jest aktualizowane.

Komentarze
24
Frezko
Gramowicz
14/12/2020 01:48

Konsola miała premiera w 2013 roku a i w tedy nie była jakoś super mocna więc ciężko się spodziewać że taka gra jak Cyberpunk będzie jakoś pięknie chodziła na przestarzałych konsolach starej generacji :D to chyba logiczne ? Trzeba było nie kupować pre orderu tylko zobaczyć jak to się sprawdza i w tedy rozważyć zakup. Redzi to nie cudotwórcy że by na starym złomie sprzed lat zrobić nie wiadomo co :D Ja myślę że redzi po prostu wyrobili tyle ile mogli z danej konsoli a teraz będą łatać i zrobią tyle ile się da. Gra nie ma prawa chodzić tak pięknie jak na PC bo to technicznie nie możliwe :D Tak samo jak wiedźmin 3 nie był taki łądny na nintendo swich jak na PC.

wolff01
Gramowicz
12/12/2020 18:32
sgWojo napisał:

Co do stanu gry na konsolach, gra działa więc zadnego oszustwa nie widze. Jeśli ktoś myślał, ze gra będzie wygladała jak na pokazach, które zawsze sa na PC i kupił przed premiera, to sam jest sobie winny.

Dla mnei na poczatko gra dzialala jak g*. Dopiero pozniej okazalo sie ze trzeba pogrzebac w ustawieniach i jest troche lepiej (przynajmnie jesli chodzi o tekstury). Ale co to znaczy "jesli ktos myslal"?

Czyli co, mam nie kupowac gry bo wchodzi nowa generacja (mimo ze gra byla tworzona na current gen)? Mam nie kupowac gry bo i tak beda bugi. Mam nie kupowac gry bo za rok bedzie tansza. Mam nie kupowac gry bo za rok wyjdzie GOTY. Gracz kupuje produkt w dniu premiery, placi kase i oczekuje ze produkt ktory kupil w pelnej cenie bedzie wlasnie wart tej ceny. Owszem to wszytko moglo byc do przewidzenia ale w zadnym razie nie mozna mowic o "winie gracza", bo chcial kupic gre w dniu premiery. Budowanie hype-u, kupowanie gier w dniu premiery itd to tez element bycia graczem, nie wszystko musi byc okraszone cynizmem... 

Co by nie powiedziec o takim Nintendo ktore przez wielu (a w Polsce to juz szczegolnie) jest traktowane po macoszemu, to jeszcze NIGDY, a kupilem przynajmniej kilka gier od nich, nie zdarzylo sie zeby ich gra w dniu premiery nie byla kompletnym produktem. Moze i nie ten stopien skomplikowania (choc np takie BotW to bardzo rozbudowana gra) ale ich gry sa niemal perfekcyjnie dopracowane a minimalna ilosc problemow jest eliminowana niedlugo pozniej...

Sanders-sama
Gramowicz
12/12/2020 15:38

Spoko, jak tylko skończą liczyć $ jestem pewien że pan prezes walnie na żółtym tle jak to im bardzo przykro , i obiecują szybkie rozwiązanie problemów. 




Trwa Wczytywanie