Premiera gry Cyberpunk 2077 miała miejsce wczoraj, czyli 10 grudnia bieżącego roku. Dziś, czyli dzień później, przedstawiciele spółki CD Projekt poinformowali w najnowszym raporcie, że firma zaczęła już na produkcji zarabiać – sukces sprzedażowy najnowszego projektu studia CD Projekt RED pokrył już zarówno koszty produkcji, jak i marketingu. Jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, iż zamówienia przedpremierowe złożyło łącznie ponad 8 milionów osób na całym świecie, a w najlepszym momencie na Steamie w grę grało ponad milion użytkowników, informacje od CD Projektu nie są wyjątkowo zaskakujące.
Jak czytamy w raporcie, zarząd CD PROJEKT S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) informuje, że szacowana wartość należności licencyjnych Spółki z tytułu zrealizowanej sprzedaży przedpremierowej gry Cyberpunk 2077 we wszystkich kanałach cyfrowych przewyższyła łączną sumę:
- całkowitych nakładów na wyprodukowanie gry oraz
- kosztów marketingu i promocji gry ponoszonych przez Spółkę – zarówno dotychczasowych jak i planowanych do końca 2020 roku.
Niestety, na ten moment wygląda jednak na to, że najtrudniejsza sytuacja tyczy się aktualnie graczy konsolowych – o problemach związanych z konsolami pisaliśmy w kilku innych wiadomościach: tutaj oraz tutaj. Pozostaje mieć nadzieję, że deweloperzy szybko uporają się z największymi błędami i utrudnieniami.
Przypomnijmy jeszcze, że Cyberpunk 2077 zadebiutowało na komputerach osobistych, konsolach obecnej generacji PlayStation 4 i Xbox One, a także na PlayStation 5 i Xbox Series X. Jeżeli chcecie być na bieżąco z informacjami dotyczącymi gry, zapraszamy pod ten adres. Zapraszamy też do lektury naszej recenzji oraz kompendium na temat gry, które jest aktualizowane.