Cyberpunk 2077 zbiera cięgi w pierwszej recenzji wydania na konsole

LM
2020/12/11 14:05

Premierowa wersja konsolowego wydania Cyberpunk 2077 pozostawia wiele do życzenia.

Jest i ona, pierwsza recenzja Cyberpunk 2077 na PS4 i XONE w serwisie Metacritic. Po kilkudziesięciu publikacjach poświęconych pecetowej wersji najnowszej gry CD Projektu przyszła pora na rozliczenie ze sporą publiką fanów konsolowego grania i jeśli pojawiające się od wczoraj w sieci memy nie wyjaśniły zagadnienia, to zrobił to z pewnością redaktor serwisu Jeuxvideo.com. Ten nie szczędził słów krytyki pod adresem wydania na PlayStation 4 i Xbox One, oceniając je ostatecznie na 3,5 i 10-stopniowej skali.

Cyberpunk 2077 zbiera cięgi w pierwszej recenzji wydania na konsole

GramTV przedstawia:

Skąd taki wynik? Już na materiałach udostępnianych przez graczy wyraźnie rzucały się w oczy doczytujące się przez długi czas tekstury, które stopniowo, w kolejnych uderzeniach zegara pozwalały odgadnąć, kim właściwie jest stojący przed nami NPC. Niestety czas niezbędny do finalizacji tego procesu jest tak długi, że nie ma mowy o żadnej immersji. Przy okazji całość działa nierówno, zarówno pod względem wydajności, jak i stabilności aplikacji. Obcięto sporo ruchu ulicznego, przez co miasto wygląda na opustoszałe, a bohaterowie czy ich elementy nierzadko pojawiają się znikąd. Jednym słowem gra jest niemal niegrywalna na standardowych konsolach.

Wygląda na to, że przynajmniej na razie pełnię Cyberpunka, wciąż niepozbawioną licznych bolączek, możemy eksplorować wyłącznie na PC. Czekamy na pierwsze poprawki, a tymczasem sprawdźcie, dlaczego warto zagrać w Cyberpunk 2077 już dziś.

Komentarze
21
wolff01
Gramowicz
12/12/2020 18:36
wolff01 napisał:

Gra to oszustwo. Wiekszosc graczy przecez utknela w previous-gen (bo ps5 nie idzie kupic). Na high-end PC malo kogo stac. Gra powstawala na previous geny a wyglada ja g*wno...

Male sprostowanie: okazalo sie ze trzeba pogrzebac w ustawieniach konsoli i "zmusic ja" do wyzszej rozdzielczosci (C77 najwyrazniej nie ogarnia ustawien "auto" odn rozdzielczosci). No fakt ze nie jest fajnie jak gracz musi sam szukac takich workaroundow, ale dobrze ze mi sie udalo, bo teraz gra jest przynajmniej grywalna...

Kafar
Gramowicz
12/12/2020 10:01

Na PC gra działa świetnie ale nie obłędnie, widać że optymalizacja leży. Powinienem spokojnie wyciągać na wysokich ustawieniach 70-80 klatek. A tak mam 35. Po za tym to na PC szczególnie po wczorajszym hotfix gra działa dobrze, stabilnie no i wciąż wygląda fenomenalnie.Wersje na PS4 i XBOX ONE nie powinni w życiu powstać. Widać że albo kłamali żeby nałapać kapuchy w day 1 (zobaczymy jak po zwrotach będzie) albo w CDPR nikt w życiu wersji konsolowej nie odpalił. Stawiam na to pierwsze.

Silverburg
Gramowicz
12/12/2020 01:10
alex1112 napisał:

Czyli w największym skrócie:

Poprzednia generacja kompletnie nie daje rady, pomimo że gra była pod nią robiona. Wychodzi na to, że gra albo powinna ukazać się jakieś 2  lata temu w okrojonej formie (graficznej) i wyciągać z poprzedniej generacji ile się da, albo najwcześniej za rok jako nex gen. A tak ani na poprzedniej generacji nie da się pograć, a jednocześnie musiano iść na masę ustępstw bo gra miała działać na tejże generacji.

U redsów stabilnie. Planowanie i zarządzanie projektem trzyma stały poziom szorując po dnie.

Nie polemizując z tym, że optymalizacja na konsole to fuszerka, ale co masz na myśli mówiąc o "stałym poziomie szorowania po dnie" ?




Trwa Wczytywanie