W pierwszej kolejności gra Cyberpunk 2077 zniknęła z oferty sklepu PlayStation Store. Następnie pisaliśmy o działaniach firmy Microsoft, która – podobnie, jak japońska korporacja – postanowiła rozszerzyć swoją politykę zwrotów. Wczoraj wieczorem przedstawiciele polskiego studia CD Projekt RED udostępnili (podajemy za serwisem The Verge) z kolei nowe informacje dotyczące zwrotów kosztu za zakup Cyberpunka 2077.
Te informacje w szczególności powinny zainteresować niezadowolonych graczy chcących zwrócić wersję pudełkową. Celem twórców jest, aby każdy, kto posiada pudełkową wersję gry oraz dowód zakupu, otrzymał zwrot kosztów. Dowód zakupu należy przesłać na adres helpmerefund@cdprojektred.com; firma zaznacza, że jeśli zajdzie taka potrzeba, przeznaczy na to środki z własnej kieszeni.Trzeba jednak się pośpieszyć, ponieważ skontaktować się z CD Projektem RED należy do 21 grudnia, czyli do poniedziałku. Na koniec dodano, że z uwagi na fakt, iż jest to jednorazowe działanie, deweloperzy poinformują wszystkich o dalszych krokach dopiero po terminie zakończenia składania wniosków.
Przypomnijmy jeszcze, że Cyberpunk 2077 zadebiutowało na komputerach osobistych, konsolach obecnej generacji PlayStation 4 i Xbox One, a także na PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Jeżeli chcecie być na bieżąco z informacjami dotyczącymi gry, zapraszamy pod ten adres.