Krytyczny błąd w Cyberpunk 2077 – pliki z zapisem gry nie mogą przekroczyć 8 MB

Wincenty Wawrzyniak
2020/12/20 20:00

Wygląda na to, że Cyberpunk 2077 ma kolejny – w dodatku całkiem poważny – problem w wersji na pecety. Coraz więcej graczy nie może wczytywać plików zapisu.

Dziś po południu informowaliśmy Was o udostępnieniu graczom korzystającym z pecetów najnowszej aktualizacji typu hotfix do gry Cyberpunk 2077. Choć patch zajął się naprawdę sporą ilością najróżniejszych błędów oraz problemów technicznych, tak coraz więcej graczy zgłasza krytyczny błąd – jak podaje między innymi serwis DualShockers, plik z zapisem stanu gry nie może ważyć więcej niż 8 MB.

Jeśli tak się stanie, a rozmiar danych będzie większy, nasza zabawa może się w tym momencie po prostu zakończyć, a my otrzymamy komunikat, że nasz save został uszkodzony. Spore znaczenie w tej kwestii może mieć to, czy dany użytkownik zbiera wszystko, co znajdzie na swojej drodze w grze.

Krytyczny błąd w Cyberpunk 2077 – pliki z zapisem gry nie mogą przekroczyć 8 MB

GramTV przedstawia:

Posiadanie zbyt wielu rzeczy może wpłynąć na rozmiar plików; niektórzy donoszą o problemie po nadużyciu umiejętności wytwarzania przedmiotów, inni po prostu po którejś godzinie grania. Ba, jakby tego było mało, obecnie nie ma rozwiązania tego problemu – jedynym wyjściem jest tworzenie kopii zapasowych naszych plików oraz zgłaszanie tego błędu na oficjalnej stronie gry. Albo zaprzestanie zbierania przedmiotów.

Co nie zmienia faktu, że nie jest to przyjemna sytuacja. Przypomnijmy jeszcze na koniec, iż Cyberpunk 2077 zadebiutował na komputerach osobistych, konsolach obecnej generacji PlayStation 4 i Xbox One, a także na PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Jeżeli natomiast chcecie być na bieżąco z informacjami dotyczącymi gry, zapraszamy pod ten adres. Zapraszamy też do lektury naszej recenzji oraz kompendium na temat gry.

Komentarze
14
ZubenPL napisał:

CDP chyba kupił boty by pisały w necie te historyjki typu "ja grałem 500 godzin i nie widziałem żadnego błędu" xD

Melchah napisał:

Niemożliwe. Mówią, że w wersji na PC nie ma problemów lub są tak nieznaczące, że aż śmiech o tym wspominać. Przynajmniej niektórzy zachwyceni klienci tak twierdzą :).

Inaczej - grałem 45h i mimo kilku kiksów oraz problemów to nadal nie jest to aż tak tragiczne. Powiedziałbym, że to "branżowa norma"... co nie oznacza, że najlepiej byłoby po prostu zwyczajnie odpuścić i wydać grę na next-geny.

wolff01
Gramowicz
21/12/2020 09:02

Na tym etapie już nie ważne komu "chodzi" a komu nie. Szambo się wylało. Widziałem jak gra chodzi na Xboxie podstawowym i tragedia... trzeba faktycznie było nie wypuszczać gry na stare konsole.

No jest fakt że teraz mamy takie polowanie na czarownice, ale bugów jest za dużo. Ja postanowiłem poczekać z graniem. Może rzucę okiem przez święta, bo trochę kapa nie wykorzystać wolnego, ale jeśli tak to ma wyglądać to chyba lepiej poczekać przynajmniej do patcha "styczniowego" żeby dostać lepszy x-pierience.

A z tymi sejwami to też już takie ciągnięcie za ogon, bo podobno żeby osiągnąć taką wielkość pliku trzeba naprawdę nazbierać syfu więc o ile ktoś nie robi tego z premedytacją to może nigdy nie natknąć sie na taki issue.

dariuszp
Gramowicz
21/12/2020 08:46

Mogę Ci to wyjaśnić ZubenPL. Gram w CP na 3080 z Ryzen 9 i 32GB RAM. Do tego gra jest zainstalowana na M.2 razem z systemem. 

Gra śmiga aż miło. I naprawdę jedyne problemy odkąd pojawił się 1.04 jakie mam to jakieś drobne wizualne mankamenty. A w grę grałem 50 godzin.

Co wcale nie oznacza że gra dobrze się zachowuje na słabych PC i starych konsolach. Po prostu jest grupa ludzi jak ja co ma sprzęt na którym świetnie chodzi.

Zresztą na Steam 80% ludzi ocenia grę pozytywnie. Myślisz że CDPR opłacił 220 tysięcy opinii? 




Trwa Wczytywanie