Wywiad z producentem Assassin's Creed: Valhalla – przyszłość gry i priorytety

Wincenty Wawrzyniak
2020/12/30 15:40
0
1

Dziennikarze serwisu Game Informer mieli okazję porozmawiać z producentem gry, którzy zdradził kilka ciekawych informacji między innymi na temat osady.

Na łamach portalu Game Informer pojawił się niedawno interesujący wywiad z producentem gry Assassin’s Creed: Valhalla, Julienem Laferriere. Deweloper zdradził w rozmowie kilka informacji na temat tego, skąd w ogóle wziął się pomysł osady w najnowszej odsłonie, co najbardziej zaskoczyło zespół po premierze produkcji na rynku, dlaczego zrezygnowano z bitew morskich oraz czego możemy spodziewać się w dalszej przyszłości.Wywiad z producentem Assassin's Creed: Valhalla – przyszłość gry i priorytetyPierwsze pytanie dotyczyło największego zaskoczenia, jeśli chodzi o odbiór gry przez społeczność; Laferriere przyznał, że deweloperzy poświęcili temu aspektowi rozgrywki sporo uwagi, próbując zamienić osadę w centrum wszystkiego. Mimo wszystko największym zaskoczeniem był pozytywny odbiór tak zwanych wydarzeń w świecie – twórcy nie spodziewali się, że te wydarzenia tak bardzo graczy zainteresują. Ponadto dowiedzieliśmy się, że jednym z celów wprowadzenia mechaniki zarządzania osadą było sprawienie, aby bohaterowie niezależni bardziej zapadali graczom w pamięć:

“Stworzyliśmy tych wszystkich bohaterów, niektórych nie dało się zapomnieć. Dlaczego tak było? Wyglądały świetnie, ich scenariusze były świetne, sposób ich przedstawienia też; dlaczego więc nie wbijały w graczy swoich haków?” Później odkryliśmy, że było to związane ze sposobem, w jaki zbudowano Origins, a Odyssey było w tej kwestii takie samo. Gracz stopniowo odkrywał mapę i najczęściej nigdy nie wracał do terenów, które zwiedził – a postacie były przywiązane do tych konkretnych obszarów. Pomyśleliśmy więc sobie: “Co by było, gdyby dodać miejsce, które jest w pewnym sensie kotwicą, miejsce, gdzie gracz może zobaczyć konsekwencje swoich decyzji i spotkać postacie niezależne?”

Pojawiła się również wzmianka o tym, dlaczego w Assassin’s Creed: Valhalla nie ma mechaniki bitew morskich. Laferriere przyznał, że deweloperzy odkryli po prostu, iż Wikingowie nie walczyli zbyt wiele na morzu, więc powiedzieli sobie, że będą traktować statki bardziej jak pojazdy. Warto też zaznaczyć na koniec, iż w przyszłości możemy spodziewać się ulepszonej oprawy graficznej gry na pecetach oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Co to dokładnie oznacza? Na ten moment nie podano szczegółów – pozostaje jedynie czekać.

GramTV przedstawia:

Na koniec przypomnijmy jeszcze, że Assassin’s Creed: Valhalla zadebiutowało 10 listopada bieżącego roku na komputerach osobistych, konsolach PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series X i PlayStation 5 (19 listopada). Zainteresowanych zapraszamy do lektury naszej recenzji oraz kompendium wiedzy na temat tytułu, które jest uzupełniane o nowe informacje. Fani kultury wikingów oraz serii Assassin’s Creed mogą również sprawdzić swoją wiedzę w naszym quizie pod tytułem Co wiesz o Assassin's Creed Valhalla i kulturze wikingów?.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!