Twórcy silnika graficznego Unreal przejęli twórców narzędzi, których praca wspomogła przeszło 24 tysiące największych rynkowych premier od 1988 roku.
Twórcy silnika graficznego Unreal przejęli twórców narzędzi, których praca wspomogła przeszło 24 tysiące największych rynkowych premier od 1988 roku.
Wygląda na to, że nawet jeśli włodarzom Epic Games udało się oczarować publikę podczas pierwszych prezentacji silnika graficznego Unreal Engine 5, to nie zamierzają spoczywać na laurach. Mało tego, na oficjalnej stronie firmy pojawiła się informacja, że istniejące na rynku od 1988 roku RAD Game Tools stało się częścią Epic Games, co sugeruje daleko idące usprawnienia dla samego silnika i narzędzi dla deweloperów.
Nawet jeśli sama wzmianka o RAD Game Tools nie przywodzi Wam na myśl niczego konkretnego, to z pewnością nierzadko, a właściwie nagminnie podczas uruchamiania większych tytułów natknęliście się na logo Bink Video. Specjalny kodek dla gier wideo to tylko jeden z cichych bohaterów każdego cyklu produkcyjnego, którzy latami ułatwiali pracę deweloperom.
RAD Game Tools chwali się, że rozwijane przez firmę narzędzia jak dotąd pojawiły się w ponad 24 tysiącach wydanych na rynku gier. Teraz zostaną usprawnione przy współpracy inżynierów Epica i zintegrowane z Unreal Egnine.