Pierwsza wojna światowa z efektami śledzenia promieni na fanowskim materiale. Tak powinien wyglądać Battlefield 6?
Pierwsza wojna światowa z efektami śledzenia promieni na fanowskim materiale. Tak powinien wyglądać Battlefield 6?
Wygląda na to, że rosnąca popularność technologii śledzenia promieni skłania miłośników pecetowego grania do kolejnych eksperymentów z symulującą ją nakładką Reshade. Użytkownik serwisu YouTube znany jako AD Massicuro podzielił się z nami obszernym materiałem wideo, na którym porównuje jakoś oprawy graficznej w grze Battlefield 1 kolejno przy standardowych ustawieniach i z symulacją efektów RTX.
Te ostatnie mają symulować rzeczywiste zachowanie światła i cieni zarówno dla oświetlenia bezpośredniego, jak i odbitego i trzeba przyznać, że efekty robią wrażenie. Spora w tym zasługa samego Battlefielda 1, który przy maksymalnych ustawieniach graficznych i wysokiej rozdzielczości wciąż prezentuje się świetnie. Momentami całość jest zbyt jaskrawa, ale zapewne wielu fanów ciepło przywita taką oprawę wizualną w leciwej odsłonie serii. Rzućcie okiem na załączone do wiadomości wideo.
Warto wspomnieć, że jeszcze w tym roku na PC i konsolach nowej generacji zadebiutuje Battlefield 6. O strzelance nie wiemy jeszcze zbyt wiele, ale Electronic Arts obiecuje niespotykaną dotąd skalę bitew oraz ogromne zaangażowanie deweloperów ze studia DICE.