Szybki jak Agent 47. Pierwszy poziom z Hitmana 3 ukończony w 17 sekund!

Radosław Krajewski
2021/01/24 16:00
1
0

Speedrunner ukończył pierwszy poziom z nowej części Hitmana w zaledwie 17 sekund. Swój wyczyn uwiecznił na filmie.

Szybki jak Agent 47. Pierwszy poziom z Hitmana 3 ukończony w 17 sekund!Ile rzeczy można zrobić w 17 sekund? Wydaje się, że niewiele, ale właśnie tyle czasu wystarczyło jednemu z graczowi ukończyć pierwszy poziom w najnowszej odsłonie Hitmana. Tego niezwykłego wyczynu dokonał Frote7, który uwiecznił całą misję na filmie. Jeżeli macie wolne kilkadziesiąt sekund, to warto zobaczyć, w jaki sposób speedrunner wykonał misję w rekordowo krótkim czasie.

Pierwszy poziom w Hitmanie 3 polega na zabójstwie dwóch wysokich rangą członków tajnej agencji Providence. Misja nie wydaje się więc prosta, szczególnie że cele mogą się przemieszczać po całej mapie. Frote7 wybrał najbardziej bezpośredni sposób, czyli przebiegnięcie dystansu do pierwszego celu, który znajduje się na balkonie. Następnie zlikwidowanie go celnym strzałem w głowę, żeby obrócić się w lewo i przy oknie pozbyć się drugiego przeciwnika, wcześniej wrzucając workiem z magnezem do zdezorientowania świadków.

GramTV przedstawia:

Żeby jednak nie było tak optymistycznie, Frote7 wykorzystał pewne skróty oraz mechaniki gry, które umożliwiały mu tak szybkie dotarcie do celów, które dla laików są niezauważalne na poniższym filmie. Hitman 3 wprowadza funkcję pozwalającą graczom na łatwe przechodzenie przez zamknięte drzwi, które można odblokować przy poprzednich przejściach danej misji. Speedrunner odblokował więc wcześniej wszystkie drzwi, które wykorzystał do jak najszybszego dotarcia do swoich celów.

Hitman 3 zadebiutował 20 stycznia bieżącego roku na komputerach osobistych, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch oraz konsolach nowej generacji (Xbox Series X|S i PlayStation 5). Twórcy niedawno pochwalili się, że gra zaliczyła najlepszy cyfrowy debiut w historii marki.


Komentarze
1
dariuszp
Gramowicz
24/01/2021 16:55

"Easy to learn, hard to master"

Zacznijmy od tego że poziom zaczął jako strażnik czyli jedna z dodatkowych opcji. Dodatkowo wiedział dokładnie gdzie kto będzie. I rozumiał jak działają gadżety. 

Dla przykładu w Hitman 1 po przejściu poziomu odkrywając go znałem patrole i wszystko i wiedziałem dokładnie jak przejść grę zabijając tylko cel, nie wszczynając alarmu z użyciem wypadku (zrzuciłem lampę na głowę celowi). 

Więc jak przyszło zrobić "Hammer time", coś zainspirowane społecznością czyli przejście tego samego poziomu (Final test) używając tylko młotek - zrobiłem to bez problemu w jakieś 2-3 minuty.