Być może pamiętacie, ale Biomutant zostało zapowiedziane jeszcze w 2017 roku. Premiera była kilkakrotnie przekładana, a w lutym ubiegłego roku otrzymaliśmy nawet zapewnienie, że gra wciąż powstaje, tyle że nie spieszy się na rynek. Mamy jednak (po części) dobrą wiadomość. Niedawno dziennikarze serwisu IGN mieli okazję (podajemy za PC Gamer) porozmawiać ze Stefanem Ljungqvistem, który przyznał w wywiadzie, że ta cisza oraz tak długi czas produkcji są w pełni zamierzone – w ten sposób deweloperzy ze studia Experiment 101 unikają jakiekolwiek crunchu, spokojnie eliminując najbardziej poważne błędy w produkcji.Reżyser twierdzi, że to jest duża gra i ogromne wyzwanie dla zaledwie dwudziestki deweloperów. Wyjaśnił również, że pod koniec tworzenia projektu ilość błędów, którą studio jest w stanie naprawić danego dnia, jest ograniczona – tym sposobem dział QA nieustannie ma na swojej głowie masę pracy, ponieważ w grze z otwartym światem znalezienie niektórych bugów jest znacznie trudniejsze.
Reżyser produkcji, Stefan Ljungqvist, ujawnił, że przez ostatni rok razem z deweloperami spokojnie pracował nad eliminacją wszelkich błędów z gry.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!