Główny projektant XCOM: Enemy Unknown podzielił się oryginalną wizją na restart serii.
Główny projektant XCOM: Enemy Unknown podzielił się oryginalną wizją na restart serii.
Tym razem coś dla fanów serii XCOM. Jake Solomon, główny projektant wydanego w 2012 roku XCOM: Enemy Unknown podzielił się z użytkownikami Twittera ciekawym odkryciem. Podczas sprzątania odkrył pierwszy, przygotowany jeszcze w 2005 roku szkic przywołanej tu produkcji. Przeglądając dokument łatwo odkryć wiele elementów, które ostatecznie znalazły się w publicznej wersji gry, ale jest też kilka niespodzianek, które na dobre pozostały w sferze koncepcyjnej.
Mowa tu o walce w czasie rzeczywistym na trójwymiarowych polach bitew, pojazdach i spisku, które nie trafiły do XCOM: Enemy Unknown, chociaż to ostatnie mogło zainspirować prace nad XCOM 2. XCOM z walką w czasie rzeczywistym? Jak oceniacie ten pomysł, miał szanse się przyjąć? Abstrahując od opublikowanych przez Solomona rewelacji niezwykle ciekawy jest fakt, iż właśnie teraz, gdy Firaxis zdaje się kończyć przygodę z Civilization 6 otrzymujemy szkic rebootu serii. XCOM 3 w drodze?
Jeśli nie mieliście okazji zagrać w gry XCOM produkowane przez studio Firaxis, to możecie złapać je w okazyjnej cenie na Steam.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!