Powstaje remake dodatku Blue Shift do oryginalnego Half-Life

Wincenty Wawrzyniak
2021/02/19 21:45
3
1

HECU Collective poinformowało o pracach nad odświeżeniem fabularnego rozszerzenia Blue Shift do oryginalnego Half-Life.

Jak podaje między innymi serwis PCGamesN, zespół doświadczonych twórców modyfikacji HECU Collective ogłosił prace nad Black Mesa: Blue Shift. Mowa o gruntownie odświeżonej wersji drugiego rozszerzenia fabularnego do oryginalnej gry Half-Life. Dowiedzieliśmy się, że projekt powstaje jako modyfikacja do wspomnianego projektu Black Mesa od Crowbar Collective – całość będzie powstawała na jego fundamentach. Produkcja trwa już od jakiegoś czasu; modderzy zapewniają, że już niedługo otrzymamy wersję demonstracyjną.Powstaje remake dodatku Blue Shift do oryginalnego Half-Life

Choć możemy spodziewać się wielu znajomych tekstur czy dźwięków, na pewno otrzymamy nowości. Black Mesa: Blue Shift to remake znanej fanom serii Half-Life historii najpopularniejszego ochroniarza tytułowej placówki badawczej Black Mesa. Ponownie pokierujemy wspomnianym bohaterem – to właśnie z jego perspektywy poznamy katastrofalny przebieg zdarzeń z oryginalnego Half-Life. Zapowiedzi modyfikacji towarzyszyło kilka grafik ukończonych już obszarów oraz fragment ścieżki dźwiękowej.

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
Fang
Gramowicz
23/02/2021 11:46
MisticGohan_MODED napisał:

Tez wolę zdecydowanie Opposing Force, ale jeśli się nie mylę to on chyba cały czas powstaje pod inną nazwą ?

Gregario napisał:

Wolałbym Opposing Force (byłoby w co pograć), bo Blue Shift to dodateczek na parę godzin. Może dzięki temu ta modyfikacja szybciej powstanie - gra jest krótka, nie trzeba tworzyć np. nowych tekstur i modeli, wystarczy tylko "odświeżyć" wygląd poziomów.

Tak jako Operation Black Mesa

MisticGohan_MODED
Gramowicz
20/02/2021 15:52
Gregario napisał:

Wolałbym Opposing Force (byłoby w co pograć), bo Blue Shift to dodateczek na parę godzin. Może dzięki temu ta modyfikacja szybciej powstanie - gra jest krótka, nie trzeba tworzyć np. nowych tekstur i modeli, wystarczy tylko "odświeżyć" wygląd poziomów.

Tez wolę zdecydowanie Opposing Force, ale jeśli się nie mylę to on chyba cały czas powstaje pod inną nazwą ?

Gregario
Gramowicz
20/02/2021 02:23

Wolałbym Opposing Force (byłoby w co pograć), bo Blue Shift to dodateczek na parę godzin. Może dzięki temu ta modyfikacja szybciej powstanie - gra jest krótka, nie trzeba tworzyć np. nowych tekstur i modeli, wystarczy tylko "odświeżyć" wygląd poziomów.




Trwa Wczytywanie