Deweloperzy zamierzają jeszcze przez długi czas wspierać swoją produkcję.
Deweloperzy zamierzają jeszcze przez długi czas wspierać swoją produkcję.
Choć Sea of Thieves pojawiło się na rynku blisko trzy lata temu, to deweloperzy ze studia Rare nieustannie rozbudowują swoją produkcję. Niedawno gra przeszła na nowy model biznesowy, porzucając tym samym comiesięczne aktualizacje na rzecz sezonów, znanych z innych gier multiplayer. Produkcja otrzymała również aktualizacje, dzięki której posiadacze konsoli Xbox Series X mogą cieszyć się rozgrywką nawet w 120 klatkach na sekundę.
Wygląda na to, że starania twórców przyniosły zamierzony efekt, ponieważ Joe Neate, dyrektor wykonawczy w studiu Rare, poinformował, że w styczniu Sea of Thieves posiadało rekordową liczbę aktywnych użytkowników w skali miesiąca.
„Taka sytuacja po 3 latach od premiery gry jest niesamowita. Dziękujemy wszystkim, zarówno tym, którzy są z nami od samego początku, jak i tym, którzy dołączyli do nas niedawno. To dla nas naprawdę niesamowity czas […]. Ten rok będzie największym [pod względem zawartości – przyp. red.] jak dotąd, a sezony to dopiero początek. W ciągu tego roku czeka nas dużo więcej” – zapewnia Joe Neate.
Niestety deweloper nie ujawnił, jakich atrakcji możemy spodziewać się w nadchodzących miesiącach, ale patrząc na ostatnie tygodnie, możemy być pewni, że twórcy dołożą wszelkich starań, aby gracze nie nudzili się na serwerach Sea of Thieves.
Przypomnijmy, że Sea of Thieves zadebiutowało w marcu 2018 roku. Produkcja studia Rare dostępna jest na komputerach osobistych, a także konsolach Xbox One i Xbox Series X/S.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!