Terraria jednak wyjdzie na Stadię. Deweloper odzyskał dostęp do konta Google

Wincenty Wawrzyniak
2021/03/01 09:30
0
0

Po niecałych trzech tygodniach od zakończenia współpracy szef studia Re-Logic poinformował o odzyskaniu dostępu do swoich kont Google.

Mniej więcej na początku ubiegłego miesiąca informowaliśmy o nieciekawej sytuacji związanej z odwołaniem premiery gry Terraria na platformie streamingowej Google Stadia. Andrew Spinks, przedstawiciel studia Re-Logic odpowiedzialnego za stworzenie produkcji, poinformował wówczas o zakończeniu współpracy z korporacją Google z powodu zablokowania wszystkich kont dewelopera w usługach firmy.

Głównym problemem okazał się brak rzekomych powodów do blokady. Twórca twierdził, że nigdy nie złamał żadnego punktu regulaminu oraz warunków korzystania z usług korporacji oraz że wykorzystał już wszelkie możliwe sposoby na odzyskanie kont – i ostatecznie nie otrzymał żadnej konkretnej odpowiedzi od wsparcia Google.

Terraria jednak wyjdzie na Stadię. Deweloper odzyskał dostęp do konta Google

Kilka dni temu studio Re-Logic poinformowało jednak o odzyskaniu wszystkich danych oraz wyjaśnieniu sprawy. Dziennikarze serwisu The Verge, za którym podajemy, uzyskali natomiast informację od przedstawiciela Google, który potwierdził, że wersja gry Terraria na platformę streamingową Stadia jest aktualnie rozwijana.

GramTV przedstawia:

W oficjalnym komunikacie deweloperów możemy przeczytać, iż po miesiącu oczekiwania oraz intensywnych działań i pomocy fanów dział obsługi klienta skontaktował się z Re-Logic i podjął decyzję o odblokowaniu wszelkich niedostępnych kont oraz usług. Na ten moment twórcy czekają na certyfikat od Google.

Podziękowano wszystkim fanom za wsparcie, podkreślając, że w dużej mierze to właśnie społeczność przyczyniła się do rozwiązania problemu. Nie podano jednak daty premiery gry na Stadii. Przypomnijmy jeszcze, że Terraria w pierwszej kolejności pojawiła się 16 maja 2011 na komputerach osobistych, w kolejnych latach sukcesywnie debiutując na praktycznie wszystkich platformach sprzętowych.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!