Podczas niedawnego podcastu Not Brought In przedstawiciel GSC Game World pochwalił się usprawnioną technologią i przypomniał o nieliniowej, rozgałęziającej się fabule.
Podczas niedawnego podcastu Not Brought In przedstawiciel GSC Game World pochwalił się usprawnioną technologią i przypomniał o nieliniowej, rozgałęziającej się fabule.
Nawet jeśli oficjalna premiera gry STALKER 2 została wyznaczona jeszcze na ten rok, to odpowiedzialne za projekt studio GSC Game World o samej produkcji nie zdradza zbyt wiele. Większość informacji pozyskujemy dzięki rozmaitym wzmiankom o grze przy szczególnych okazjach, jak miało to miejsce niedawno, gdy odpowiedzialny za public relations w studiu Zakhar Bocharov wziął udział w podcaście Not Brought In na kanale Gamingsym.
Tak dowiedzieliśmy się między innymi, że deweloperzy z GSC Game World przykładają ogromną wagę do fanowskich modyfikacji i obok pecetów, najprawdopodobniej zdecydują się też na wsparcie modów na konsolach Xbox Series X i S. Przedstawiciel ekipy odpowiedzialnej za STALKERA 2 pochwalił się też nieliniową fabułą z licznymi rozgałęzieniami i kilkoma zakończeniami, co ma skłonić fanów do przechodzenia gry wielokrotnie. Wszystko to ujawniono już przy okazji oficjalnej zapowiedzi, ale Bocharov wspomniał jednocześnie o doskonale znanym fanom serii systemie symulacji A-Life, którego najnowsza wersja będzie charakteryzować się jeszcze większą liczbą interakcji. Przypomnijmy, że ten ostatni odpowiadał za „życie” mieszkańców świata gry w czasie, gdy nie znajdowali się oni w zasięgu wzroku gracza.
STALKER 2 ukaże się jeszcze w tym roku na PC i konsolach Xbox Series. Czekamy na oficjalną datę premiery i obszerne prezentacje rozgrywki. Poprzednią pełnoprawną odsłoną serii jest wydane w 2009 roku STALKER: Zew Prypeci.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!