Oficjalne wyniki oglądalności nie pozostawiają złudzeń, że polski film to prawdziwy hit na Netflixie.
Druga część 365 dni zadebiutowała tydzień temu i już po jednym dniu stała się najchętniej oglądaną produkcję na platformie. Jak podał serwis Flixpatrol przez pierwsze kilka dni film nie schodził z listy najpopularniejszych filmów i seriali niemal na całym świecie.Teraz otrzymaliśmy tego oficjalne potwierdzenie i jak podał sam Netflix, 365 dni: Ten dzień od dnia premiery oglądano przez 77,9 miliona godzin.
Wynik jest wyśmienity i polski film erotyczny stał się drugim najpopularniejszym filmem serwisu w tym roku. Co ciekawe druga część 365 dni została sklasyfikowana jako film anglojęzyczny, więc porównajmy wyniki do innych debiutujących produkcji Netflixa w tej kategorii. Polska produkcja bez problemu pokonała Bańkę od Judda Apatowa (12,4 mln godzin) oraz W królewskim stylu (42,4 mln godzin). W 2022 roku lepsze otwarcie miał tylko Projekt Adam z 92,4 mln godzin, który zadebiutował w marcu. Z ostatnich miesięcy jeszcze Nie patrz w górę zaliczyło lepszą oglądalność z wynikiem 111 mln godzin. Przez ostatnie pół roku nawet żaden nieanglojęzyczny film nie mógł pochwalić się większą popularnością od 365 dni: Ten dzień.
GramTV przedstawia:
Warto jednak zaznaczyć, że wszystkie wspomniane wyżej amerykańskie filmy debiutowały w piątek i ich wyniki pochodzą z pierwszych trzech dni. Polska produkcja pojawiła się w serwisie w środę, więc 77,9 mln godzin zostało spędzonych podczas pierwszych pięciu dni. Mimo to 365 dni: Ten dzień pojawiło się na liście TOP 10 w aż 93 krajach, najczęściej znajdując się na pierwszym miejscu.
Na premierze drugiej części skorzystała również pierwsza odsłona 365 dni. Film uplasował się na 4 miejsce ubiegłotygodniowego rankingu z wynikiem 10 milionów godzin, dając się wyprzedzić wyłącznie premierowym produkcjom. Jeżeli 365 dni: Ten dzień nadal będzie notować tak dobre wyniki, to niewykluczone, że znajdzie się na liście dziesięciu najpopularniejszych filmów Netflixa wszech czasów. Ostatnie miejsce na liście obecnie zajmuje komedia Śledztwo Spencera z wynikiem 197,3 miliona godzin.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!