Pod koniec stycznia Microsoft pochwalił się, że Xbox Game Pass posiada 18 milionów aktywnych subskrybentów. Zainteresowanie usługą amerykańskiej firmy jest coraz większe, a gigant z Redmond nieustannie dostarcza swoim klientom kolejne ciekawe produkcje. Tymczasem Sarah Bond z Microsoftu w rozmowie z Forbes ujawniła kilka interesujących statystyk na temat abonentów wspomnianej usługi.
Okazuje się, że gracze z aktywną subskrypcją Xbox Game Pass spędzają o 30% więcej czasu na graniu w gry, a także sprawdzają o 40% więcej gatunków. Statystyki te z pewnością nie będą dla nikogo zaskakujące. Zadziwiający może być natomiast fakt, że abonenci usługi Microsoftu wydają na gry o 20% więcej pieniędzy od pozostałych graczy.
„Gdy subskrybujesz kanał, na którym możesz obejrzeć filmy, np. Netflix, to jakby koniec cyklu zarabiania na tych treściach. W przypadku gier jest odwrotnie: są przedmioty, które możesz kupić wewnątrz produkcji, są rozszerzenia, są inne odsłony danej serii, czy inne gatunki, które możesz sprawdzić” – tłumaczy Sarah Bond.
„200 milionów ludzi kupuje konsole, a 3 miliardy ludzi gra w gry. Obecnie wiele z tych osób nie ma możliwości doświadczenia niesamowitych przeżyć i sprawdzenia masy kultowych gier wideo. Jeśli naprawdę spojrzysz na to, co robimy z usługą Xbox Game Pass, to zauważysz, że umożliwiamy im to w ramach naszej subskrypcji i strumieniowaniu treści” – dodaje przedstawicielka Microsoftu.
Sprawdź także:
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!