Krafton udoskonala grę na podstawie uwag graczy, dodając nowe elementy i poprawiając istniejące mechaniki.
Na początku bieżącego roku informowaliśmy o dynamicznych NPC w inZOI napędzanych NVIDIA ACE. Studio Krafton intensywnie pracuje nad udoskonaleniem swojego nadchodzącego tytułu. Teraz deweloperzy podzielili się kolejnymi informacjami związanymi z grą, która może stać się rywalem dla serii The Sims.
inZOI
inZOI z nowymi szczegółami
Premiera InZOI we wczesnym dostępie zbliża się coraz większymi krokami. Twórcy postanowili podzielić się nowymi szczegółami, które przybliżają jeszcze bardziej obraz nadchodzącej produkcji. Jedną z najbardziej ekscytujących wieści jest ulepszony system tworzenia postaci Zoi, gdzie gracze będą mogli wykorzystać funkcję przechwytywania twarzy z pomocą telefonu. „Chociaż wciąż jesteśmy na wczesnym etapie rozwoju, rzeczywiście pracujemy nad funkcją, która jest nieco inna, ale inspirowana tym, jak tworzymy niestandardowe zasoby w trybie budowania” – przekazano na Discordzie.
Kolejną ważną nowością, o którą prosili gracze, jest możliwość adopcji zwierząt. Funkcja ta nie będzie jednak dostępna w dniu premiery we wczesnym dostępie, lecz zostanie wprowadzona w późniejszym terminie.
GramTV przedstawia:
Ponadto początkowo planowano, aby gracze mogli budować domy bez ograniczeń co do liczby pięter, ale ostatecznie zdecydowano się na limit 30 pięter, ze względu na potencjalne problemy związane z bardzo wysokimi budynkami.
Interesującą kwestią jest też rozważanie funkcjonalności stacji benzynowych. Chociaż nie ma pewności, czy pojazdy będą mogły faktycznie tankować na stacjach, to gracze mogą liczyć na małe sklepy i toalety, które urozmaicą rozgrywkę. Dodatkowo deweloperzy poinformowali o udoskonaleniu walki – dodano nowe ruchy i system statystyk, który zadecyduje o zwycięstwie w pojedynku.
Na zakończenie warto dodać, że inZOI ma zadebiutować w ramach wczesnego dostępu już 28 marca 2025 roku.