Aktorka wcielająca się w Naoe w AC Shadows skomentowała niszczenie świątyń. „Rani moje serce”

Radosław Krajewski
2025/04/10 09:10
0
0

Masumi Tsunoda wyznała, że takie rzeczy po prostu w Japonii się nie zdarzają.

Assassin’s Creed Shadows wciąż wzbudza sporo emocji, chociaż od premiery minęło już kilka tygodni. Wokół gry pojawiają się również pozytywne doniesienia, jak umieszczenie w produkcji kota jednego z twórców, to wciąż głośna jest afera wokół niszczenia świątyń. Jeszcze pod koniec stycznia bieżącego roku jeden z japońskich streamerów podzielił się nagraniem, na którym zaprezentował możliwość zniszczenia świątyni w Assassin’s Creed Shadows, a także atakowania na jej terenie ludzi, w tym mnichów. Sprawą zajął się nawet premier Japonii, który przyznał, że takie działania w prawdziwym życiu będą surowo karane. Jeszcze przed premierą Ubisoft ugiął się pod presją Japończyków i wypuścili aktualizację, w której wyeliminowano możliwość niszczenia elementów otoczenia świątyń. Teraz do sprawy odniosła się Masumi Tsunoda, aktorka, która wcieliła się w Naoe.

Assassin’s Creed Shadows
Assassin’s Creed Shadows

Assassin’s Creed Shadows – aktorka grająca Naoe nie jest zadowolona z możliwości niszczenia świątyń w grze

Serwis Insider Gaming miał okazję rozmawiać z Masumi podczas grali BAFTA Games Awards w Londynie. Aktorka pełniła rolę prezenterki i w rozmowie przyznała, że oglądanie takich rzeczy w grze rani jej serce.

Jako Japonka, grającą Naoe, jestem zadowolona z tego, co udało mi się przedstawić. Dorastając w Japonii, otaczaliśmy się świątyniami, świętymi lustrami i tym wszystkim – i w grze zobaczyłam, że można to niszczyć. To po prostu nie ma miejsca w naszej kulturze. Oglądanie tego trochę rani moje serce.

W grze można robić rzeczy, które w Japonii byłyby absolutnie nie do pomyślenia. To boli. To po prostu nie jest autentyczne.

GramTV przedstawia:

Wypowiedź Masumi rzuca nowe światło na wewnętrzne napięcia związane z produkcją gry. Nawet główna aktorka, która spędziła ponad dwa lata pracując nad tytułem, była zaskoczona, że tak newralgiczny element znalazł się w gotowym produkcie.

Przypomnijmy, że Assassin’s Creed Shadows zadebiutowało na rynku 20 marca 2025 roku. Produkcja Ubisoftu pojawiła się na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!