Anno 117: Pax Romana pozwoli dokładnie przyjrzeć się mieszkańcom miasta. Według Ubisoftu „Rzym idealnie pasuje do Anno”

Patrycja Pietrowska
2024/07/11 10:50
0
0

Reżyser kreatywny Anno 117: Pax Romana o tym, dlaczego Ubisoft zdecydował się postawić na Imperium Rzymskie.

Na początku czerwca odbyło się Ubisoft Forward 2024. Podczas wydarzenia pojawiła się między innymi zapowiedź Anno 117: Pax Romana. Teraz reżyser kreatywny gry, Manuel Reinher, zdradził, dlaczego Ubisoft zdecydował się postawić na Imperium Rzymskie w przypadku najnowszej odsłony serii.

Anno 117: Pax Romana
Anno 117: Pax Romana

Nowe informacje o Anno 117: Pax Romana od Ubisoftu

Na oficjalnej stronie Xbox Wire ukazał się wywiad z reżyserem kreatywnym gry Anno 117: Pax Romana. Jak przekazał Manuel Reinher, „po eksploracji przyszłości (2205) i niedalekiej przeszłości (1800) nadszedł idealny czas, aby wspólnie udać się do starożytności”. Według dewelopera, Anno w Imperium Rzymskim to świetny kontrast dla wcześniejszych odsłon serii, o które „nasza społeczność prosiła przez ponad dekadę”.

Rzym idealnie pasuje do Anno. To fascynująca era zarówno dla gier strategicznych, jak i budowniczych. Jest to jedno z najbardziej znanych imperiów wszech czasów i ma ogromny wpływ na nasze codzienne życie. To epoka pełna cudów architektury, polityki, handlu, sztuki i konfliktów - te tematy są wciąż aktualne.

Dzięki naszemu unikalnemu połączeniu funkcji budowania miasta, głębokiej symulacji ekonomicznej i elementów 4x, takich jak dyplomacja i wojsko, możemy dostarczyć Rzym jak żadna inna gra wcześniej. To, wraz ze skalą i pięknem, sprawi, że Anno 117: Pax Romana będzie najlepszą grą o budowaniu, którą pokochają fani. – przekazał reżyser kreatywny gry.

GramTV przedstawia:

Manuel Reinher zwrócił również uwagę na niespotykaną wcześniej skalę i szczegółowość gry Anno 117: Pax Romana. Jak przekazuje deweloper, gracze będą mogli dokładnie przyjrzeć się mieszkańcom miasta – odkryć grupę dzieci biegających za psami na ulicach, czy obserwować obywateli kibicujących na igrzyskach. Ponadto najnowsza część cyklu ma wyróżniać się możliwością wyboru prowincji początkowej – Latium lub Albionu.

W Latium chcemy zapewnić doświadczenie, o którym większość z nas myśli, gdy wyobraża sobie grę osadzoną w tej epoce: jest ciepło, słonecznie i przytulnie. Pomyśl o polach lawendy, pięknych wybrzeżach i terakotowych kafelkach skąpanych w słońcu!

Albion to jednak obce, wilgotne miejsce na rzymskiej granicy. Jest to uderzający kontrast i okazja dla graczy do odkrywania i doświadczania naszego podejścia do Imperium Rzymskiego, kulturowego tygla pełnego wyzwań i możliwości. – dodaje deweloper.

Na zakończenie przypomnijmy, że Anno 117: Pax Romana zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Debiut gry ma nastąpić w 2025 roku.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!