Armored Core 6 na rozgrywce. Walka z bossem, personalizacja mecha i nie tylko

Mikołaj Ciesielski
2023/07/26 08:00
1
1

From Sotfware opublikowało obszerny gameplay z nadchodzącej odsłony serii Armored Core.

W zeszłym tygodniu mieliśmy okazję obejrzeć fabularny zwiastun Armored Core 6: Fires of Rubicon. Okazuje się jednak, że to nie koniec materiałów poświęconych wspomnianej produkcji. From Software postanowiło bowiem ponownie podgrzać atmosferę wokół nadchodzącej odsłony serii Armored Core i opublikowało obszerny gameplay, który pozwala przyjrzeć się najważniejszym elementom gry.

Armored Core 6 na rozgrywce. Walka z bossem, personalizacja mecha i nie tylko

From Software prezentuje nowy gameplay z Armored Core 6: Fires of Rubicon

Trwający blisko 14 minut gameplay skupia się m.in. na walce zarówno ze zwykłymi oponentami, jak i nieco bardziej wymagającymi przeciwnikami. From Software poświęciło również nieco czasu na prezentację systemu personalizacji mecha. Udostępnione fragmenty rozgrywki pozwalają też przyjrzeć się lokacjom, które gracze odwiedzą podczas rozgrywki. Rzućcie okiem na materiał na dole wiadomości i sprawdźcie, jak nowe Armored Core prezentuje się na miesiąc przed premierą.

Infiltruj odległą planetę Rubicon 3 jako niezależny najemnik rzucony w sam środek walk z pozaziemskimi korporacjami i grupami ruchu oporu, które chcą przejąć na własność tajemnicze źródło energii. Przygnieć przeciwników siłą ognia i zastosuj sprytne manewry, dzięki dynamicznemu systemowi poruszania się 3D i ciekawym opcjom walki na dystansie i w zwarciu – czytamy w opisie gry na stronie PlayStation.

GramTV przedstawia:

Na koniec przypomnijmy, że Armored Core 6: Fires of Rubicon powstaje z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. Premiera już 25 sierpnia 2023 roku. Zainteresowanych nadchodzącą produkcją From Software zachęcamy również do lektury: Grałem w Armored Core VI: Fires of Rubicon i nie ukrywam - chcę więcej!

Komentarze
1
dariuszp
Gramowicz
27/07/2023 02:48

Strasznie mnie boli że te mechy są na wrotkach. Wiem że to kontynuacja tego co mieli za starych czasów ale po prostu nie widzę na gameplayu żeby te roboty miały masę. 

Dla porównania dam walkę z Gundam Unicorn. Ta też nie jest idealna bo są np. dźwięki w kosmosie ale jak zapomnimy o tym drobnym fakcie to wystarczy popatrzeć jak mechy walczą w zwarciu gdzie po prostu słyszysz trzeszczenie metalu kiedy dwa masywne obiekty próbują na siebie nacierać.

https://youtu.be/tgLJAIeXBNs?t=146

Osobiście wolę gry z Mechami jak Mechwarrior czy ogólnie Battletech gdzie masa gra rolę.