Dziś premiera gry Assassin's Creed: Nexus. Nowa przygoda w VR

Wincenty Wawrzyniak
2023/11/16 17:50
4
0

Dzisiaj na rynku zadebiutuje gra Assassin’s Creed: Nexus, czyli przeznaczona dla sprzętów VR odsłona popularnej serii.

Jeżeli należycie do miłośników wirtualnej rzeczywistości i posiadacie Meta Quest, to na rynku już zaraz zadebiutuje produkcja, która może Was zainteresować. Dziś – 16 listopada – późnym popołudniem udostępniona zostanie bowiem gra Assassin’s Creed: Nexus od Ubisoftu, przeznaczona ekskluzywnie dla sprzętu korporacji Marka Zuckerberga. Poniżej znajdziecie najważniejsze informacje na temat produkcji oraz jej debiutu.

Dziś premiera gry Assassin's Creed: Nexus. Nowa przygoda w VR

Premiera gry Assassin’s Creed: Nexus VR

Po pierwsze, poboczna odsłona cyklu pozwoli nam spojrzeć na historię trzech słynnych bohaterów z poprzednich części – Ezio, Connora oraz Kassandry – z innej perspektywy. W praktyce głównym bohaterem gry jest należąca do bractwa Dominika Wilk, której misją jest rozszyfrowanie artefaktów ukrytych przez wymienionych przed chwilą asasynów. W tym celu bohaterka przenosi się do ich wspomnień i tym samym czasów, w których żył każdy ze skrytobójców.

Assassin’s Creed: Nexus będzie dostępny na trzech platformach firmy Meta: Meta Quest 2, Meta Quest 3 i Meta Quest Pro. Produkcja nie zaoferuje polskiej wersji językowej. W chwili przygotowywania tej wiadomości nie znamy jeszcze ceny tytułu, ale będziecie mogli go zakupić na oficjalnej stronie Mety.

GramTV przedstawia:

Komentarze
4
BadHostile
Gramowicz
17/11/2023 12:42
Yarod napisał:

Dziwi mnie exclusive, bo branża popłakuje, że to się nie rozwija itp a tu idzie exclusive. Jasne, rozumiem, że w ten sposób Cukier i jego ekipa rozwijają przede wszystkim swój własny produkt itp. Ale ja akurat należę do tej grupy która twierdzi, że exclusive to zło, także dla potencjalnych zysków co pokazuje choćby historia exclusivow sony. Dwa, że meta i ich google to technologicznie delikatnie mówiąc nic ciekawego, stąd mój komentarz, trzy jeżeli jak piszesz, że tytul jest spoko, to tym bardziej mnie to wkurza, jako konsumenta, bo ja swojego indexa na gogle od mety nie zamienię z powodów wyżej. A pograć bym pogral. I tyle.

BadHostile napisał:

Tzn. co cię dziwi, że gra wychodzi na najpopularniejszą platformę w historii VR, której rozeszło się ponad 25 milionów sprzętów (i będzie znacznie więcej, bo Quest 3 jest świeżo po premierze)? Meta jako jedyna pompuje w VR ogromne pieniądze i stara się zapewnić dostęp do jak największej ilości dobrych jakościowo gier, podczas gdy o PCVR nie dba dosłownie nikt, a PSVR2 zaczęło być olewane przez Sony już pół roku po premierze. I niestety, ale dla twojej informacji, Assassin's Creed: Nexus okazał się dobrą grą, która ma szansę stania się kolejnym po Alyx kamieniem milowym dla dynamicznego wzrostu popularności VR w mainstreamie.

Yarod napisał:

bardzo fajny pomysł. Taki bardzo rozwijający ekosystem VR - exclusiv na gównianą metę. Abstrahuję tu od jakości rozgrywki bo pewnie będzie mierna, ale wkurza mnie sam fakt.

A mnie wcale nie dziwi. PSVR2 było silnie promowane przez Sony, wszystkie serwisy o nim pisały i traktowały jako zbawiciela VR. Tymczasem Questy, mimo olbrzymiego potencjału i największej popularności, były całkowicie przez mainstream lekceważone. PSVR2 dostaje do grania głównie porty z Questa i gdyby nie on, to nie miałoby w ogóle gier, a mimo (oraz pod wieloma względami technologicznego spóźnienia) to spija całą medialną śmietankę. Nic dziwnego, że Meta też chce mieć swoje system sellery, by przebić się do świadomości mainstreamu, ponieważ to właśnie ta znienawidzona przez wielu korporacja wzięła na swoje barki rozwój całej branży VR. Gdyby nie sukces Questa 2, to PSVR2 w ogóle by nie było.

Yarod
Gramowicz
17/11/2023 12:28
BadHostile napisał:

Tzn. co cię dziwi, że gra wychodzi na najpopularniejszą platformę w historii VR, której rozeszło się ponad 25 milionów sprzętów (i będzie znacznie więcej, bo Quest 3 jest świeżo po premierze)? Meta jako jedyna pompuje w VR ogromne pieniądze i stara się zapewnić dostęp do jak największej ilości dobrych jakościowo gier, podczas gdy o PCVR nie dba dosłownie nikt, a PSVR2 zaczęło być olewane przez Sony już pół roku po premierze. I niestety, ale dla twojej informacji, Assassin's Creed: Nexus okazał się dobrą grą, która ma szansę stania się kolejnym po Alyx kamieniem milowym dla dynamicznego wzrostu popularności VR w mainstreamie.

Yarod napisał:

bardzo fajny pomysł. Taki bardzo rozwijający ekosystem VR - exclusiv na gównianą metę. Abstrahuję tu od jakości rozgrywki bo pewnie będzie mierna, ale wkurza mnie sam fakt.

Dziwi mnie exclusive, bo branża popłakuje, że to się nie rozwija itp a tu idzie exclusive. Jasne, rozumiem, że w ten sposób Cukier i jego ekipa rozwijają przede wszystkim swój własny produkt itp. Ale ja akurat należę do tej grupy która twierdzi, że exclusive to zło, także dla potencjalnych zysków co pokazuje choćby historia exclusivow sony. Dwa, że meta i ich google to technologicznie delikatnie mówiąc nic ciekawego, stąd mój komentarz, trzy jeżeli jak piszesz, że tytul jest spoko, to tym bardziej mnie to wkurza, jako konsumenta, bo ja swojego indexa na gogle od mety nie zamienię z powodów wyżej. A pograć bym pogral. I tyle.

BadHostile
Gramowicz
17/11/2023 12:13
Yarod napisał:

bardzo fajny pomysł. Taki bardzo rozwijający ekosystem VR - exclusiv na gównianą metę. Abstrahuję tu od jakości rozgrywki bo pewnie będzie mierna, ale wkurza mnie sam fakt.

Tzn. co cię dziwi, że gra wychodzi na najpopularniejszą platformę w historii VR, której rozeszło się ponad 25 milionów sprzętów (i będzie znacznie więcej, bo Quest 3 jest świeżo po premierze)? Meta jako jedyna pompuje w VR ogromne pieniądze i stara się zapewnić dostęp do jak największej ilości dobrych jakościowo gier, podczas gdy o PCVR nie dba dosłownie nikt, a PSVR2 zaczęło być olewane przez Sony już pół roku po premierze. I niestety, ale dla twojej informacji, Assassin's Creed: Nexus okazał się dobrą grą, która ma szansę stania się kolejnym po Alyx kamieniem milowym dla dynamicznego wzrostu popularności VR w mainstreamie.




Trwa Wczytywanie