Poznaliśmy nowe szczegóły nadchodzącego Assassn’s Creed, w nowe mechaniki odpowiedzialne za skradanie, które zapożyczone są z wielu innych gier.
Assassin's Creed Red to przyszłoroczna odsłona popularnej serii od Ubisoftu, w której pokierujemy losami dwóch bohaterów: czarnoskórego samuraja wzorowanego na historycznej postaci imieniem Yasuke oraz kobiecie Naoe, córce legendarnego Fujibayashiego Nagato. YouTuber j0nathan, który specjalizuje się w wyciekach informacji o Assassin’s Creed, podzielił się nowymi szczegółami nadchodzącej gry. W AC Red znajdzie się więcej mechanik odpowiedzialnych za zabijanie przeciwników po cichu, a także linka z hakiem i wiele innych systemów inspirowanych najróżniejszymi grami. To, co jednak może zmartwić fanów, to kolejny ogromny świat do odkrycia.
Assassin’s Creed Red – większa mapa niż w Assassin’s Creed Valhalla i więcej mechanik skradania
Informator ujawnił, że Assassin’s Creed Red będzie oferował większą mapę niż w AC Valhalla, ale będzie trochę mniejsza od tej znanej z AC Odyssey. Co istotne, na mapie ma być mniej znaczników, a przy tym jeszcze mniej wskazówek, a gra pod tym względem ma być wzorowana na Elden Ring. Scooper przyznaje jednak, że może się jeszcze wiele zmienić do czasu premiery i ostatecznie przyszłoroczna odsłona Assassin’s Creed zaoferuje sprawdzone mechaniki eksploracji mapy.
Skoro już przy nowościach jesteśmy, to wiele zmian czeka nas w samej rozgrywce. Przynajmniej jeden z dostępnych bohaterów będzie mógł korzystać z linki z hakiem podobnej do Sekiro: Shadows Die Twice i Ghost of Tsushima. Dodatkowo otrzymamy możliwość leżenia jak w Metal Gear Solid, aby niezauważalnie omijać przeciwników i dostać się do zablokowanych miejsc. Z tej opcji, podobnie jak z klasycznego kucania, skorzystamy podczas ukrywania się w różnego rodzaju trawach. Będziemy mogli również gasić pochodnie i inne źródła światła, tworząc kryjówki, aby bezpiecznie eliminować wrogów (jak w Splinter Cell).
W Assassin’s Creed Red pojawi się także sporo nowych gadżetów. Naoi będzie mogła używać kunai, shurikenów, bomb dymnych i dzwonków. Niestety nie zdradzono, z czego będzie mógł skorzystać Yasuke, ale przynajmniej część wyposażenia będzie taka sama.
GramTV przedstawia:
W grze przeciwnicy będą mieli również „pasek postawy”, który należy złamać, aby móc zadać obrażenia. Wrogowie będą potrafili się lepiej bronić, więc trudniej będzie ich zaatakować. Pojawi się także nowy system szpiegowski, a na mapie będą pojawiały się obozy, w którym stacjonować będą dowódcy. Możemy ich zabić lub oszczędzić, a w przypadku drugiej opcji stanie się naszym szpiegiem i zacznie przekazywać informacje o następnej misji głównej lub pobocznej. W obozach, jak i innych obszarach gry, napotkamy nowy rodzaj przeciwników z bronią palną zwanych Ashigaru.
Assassin’s Creed Red ma oferować wysoką jakość oprawy graficznej, ale nie będzie to tytuł tak olśniewający, jak Star Wars Outlaws. Grafika ma być jednak zauważalnie lepsza od tych z Assassin’s Creed Valhalla i Assassin’s Creed Mirage.
Nawet jak robią coś nowego to na przemęczonych formułach
To wtedy nie będzie nowe. Chyba czegoś nie zrozumiałeś ;-)
koNraDM4
Gramowicz
09/11/2023 20:01
dariuszp napisał:
Rozmiar mapy nie ma znaczenia. Valhalla była ogromna i co? To jedna z najnudniejszych gier jakie widziałem. Mirage było krótkie i małe i co? Recenzje również mówiły że gra jest przeraźliwie nudna.
Ta formuła Ubisoftu po prostu nie działa. Kiedy się nauczą i zrobią coś nowego?
Nawet jak robią coś nowego to na przemęczonych formułach