Sony ujawnia wyniki sprzedaży gry Astro Bot oraz konsoli PlayStation 5
Jak wynika z najnowszego raportu finansowego Sony, Astro Bot sprzedał się w liczbie ponad 1,5 miliona egzemplarzy. To wynik, jaki udało się osiągnąć na dzień 3 listopada 2024 roku, czyli w niecałe dwa miesiące od momentu premiery platformówki. To jednak nie koniec wieści pochodzących od firmy.
Dowiedzieliśmy się bowiem, jaki jest aktualny wynik sprzedaży PlayStation 5. Według danych przekazanych w raporcie konsola rozeszła się w liczbie 65,6 miliona sztuk. W ostatnim kwartale sprzedano 3,8 miliona, czyli o 1,1 miliona więcej niż w ubiegłym roku.
Wsiądź na pokład wiernego Dual Speedera ASTRO i przygotuj się na niesamowitą przygodę w spektakularnych światach pełnych dobrej zabawy, tajemnic i niespodzianek. Statek matka PS5® został zniszczony przez obcego, rywala ASTRO. Załoga jednostki rozproszyła się po kilku galaktykach. Czy zdołasz pomóc ASTRO w ocaleniu rozbitków i odbudowie statku matki? – czytamy w opisie gry w PlayStation Store.
Ja nie grałem i nie zagram, bo nie mam konsoli. Jeśli wyjdzie na PC to może zagram.
dariuszp napisał:
Serio, kto nie grał to szczerze polecam.
Trzymam kciuki by wyszło na PC. Gierka jest naprawdę fajna. Chociaż sporo nostalgii Ci ucieknie bo np. jest cały poziom gdzie zamieniasz się w postać z God of War albo Uncharted i poziom jest powiązany z tymi grami więc ludzie którzy grali w klasyki Playstation na pewno będą mieli lepsze odczucia od tych co tylko znają to z okładek.
Hithaeglir
Gramowicz
Dzisiaj 13:04
dariuszp napisał:
Serio, kto nie grał to szczerze polecam.
Ja nie grałem i nie zagram, bo nie mam konsoli. Jeśli wyjdzie na PC to może zagram.
dariuszp
Gramowicz
Dzisiaj 12:37
Serio, kto nie grał to szczerze polecam. Jedna z najlepszych platformówek w jakie ostatnio grałem. Dodatkowo myślę że znajdzie się tam zawartość dla każdego. Np. w każdym rejonie można odblokowac kilka mniejszych poziomów które potrafią rzucić wyzwanie tak że musiałem podejść parę razy by je przejść. Np poziom gdzie poruszasz się na kuli po obracających się elementach pełnych kolców gdzie po prostu nie ma miejsca na błąd albo korektę bo jak zrobisz podwójny skok to zeskoczysz z kuli i nie masz często gdzie wylądować.