Wersja PC doczekała się natomiast kolejnej techniki skalowania.
Na początku marca gra Avatar: Frontiers of Pandora doczekała się kilku usprawnień. Deweloperzy z Ubisoft Massive nie zapomnieli jednak o swojej produkcji. Wspomniany tytuł doczekał się bowiem wczoraj kolejnego patcha. Najważniejszą atrakcją najnowszej aktualizacji wydaje się nowy tryb graficzny na konsolach PlayStation i Xbox.
Avatar: Frontiers of Pandora z nowym trybem graficznym na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S
Zgodnie z przekazanymi informacjami aktualizacja oznaczona numerem 3.2 wprowadziła do Avatar: Frontiers of Pandora możliwość rozgrywki w 40 FPS na PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Wspomniany tryb z pewnością znajdzie swoich zwolenników. Najnowszy patch wprowadza jednak również nowości w wersji PC.
Najnowsza aktualizacja Avatar: Frontiers of Pandora wprowadza bowiem także obsługę techniki Intel XeSS na PC. Ubisoft zdecydował się jednak jednocześnie przywrócić technologię AMD FSR do wcześniejszej wersji. Francuska firma tłumaczy, że decyzja spowodowana jest chęcią zminimalizowania występowania artefaktów wizualnych wpływających na działanie generatora klatek.
GramTV przedstawia:
Ubisoft Massive nie zapomniało też o poprawkach błędów. Deweloperzy wyeliminowali bowiem kilka problemów związanych m.in. z zadaniami. Pełną listę zmian wprowadzonych do Avatar: Frontiers of Pandora w aktualizacji 3.2 znajdziecie na oficjalnej stronie Ubisoftu.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!