Baldur's Gate III – przed premierą wersji 1.0 gra otrzyma jeszcze sporo nowości

Wincenty Wawrzyniak
2022/12/21 23:45
3
0

Deweloperzy planują dodać do gry jeszcze sporo nowości przed premierą pełnej wersji 1.0.

W połowie grudnia deweloperzy z Larian Studios udostępnili Patch 9 do gry Baldur’s Gate III. I choć będzie to ostatnia tego typu duża aktualizacja przed oficjalną premierą pełnej wersji (z numerem 1.0), twórcy mają w planach sporo innych rzeczy. Założyciel studia, Sven Vincke, udzielił wywiadu redakcji serwisu Rock, Paper, Shotgun – podczas rozmowy ujawnił, że społeczność może oczekiwać istotnych zmian oraz problemów z kompatybilnością zapisów. To więc jeszcze nie koniec atrakcji!

Baldur's Gate III – przed premierą wersji 1.0 gra otrzyma jeszcze sporo nowości

Baldur’s Gate III otrzyma jeszcze nowości przed premierą

[Gracze będą musieli rozpoczynać grę od początku jeszcze przed wersją 1.0 – przyp. red.], ponieważ nadal dodawane będą nowości do pierwszego aktu. Wiem, że dla graczy jest to bardzo denerwujące, ale nie możemy pozwolić sobie na zapewnianie kompatybilności zapisów, kiedy wprowadzamy tak duże zmiany.

Został również zapytany o to, czy deweloperom uda się dotrzymać terminu. Vincke zapewnił, iż nic nie wskazuje na jej opóźnienie – Larian Studios ma dokładnie rozpisany harmonogram prac, a nawet zostawiło sobie w nim odrobinę luzu.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że Baldur’s Gate III jest dostępne na komputerach osobistych w sklepach Steam oraz GOG.com. Gra zadebiutowała w ramach wczesnego dostępu 6 października 2020 roku. Pod tym adresem możecie znaleźć artykuł Myszastego, który podzielił się swoimi pierwszymi wrażeniami. Pełna wersja tytułu ma ukazać się w sierpniu 2023 roku.

Komentarze
3
Yarod
Gramowicz
22/12/2022 18:00
wolff01 napisał:

Kasowanie niekompatybilnych save-ów - no włąśnie dlatego nie widzę sensu grania w rozbudowane fabularne RPG w EA chyba że bardzo chcesz pomóć danemu zespołowi w produkcji takiej gry...

Dlatego jak raz przeszedłem i nie tykam aż wydadzą, bo co jak co, mimo że rozumiem iż czasem się nie da, ale wk..wia mnie to niezmiernie.

wolff01
Gramowicz
22/12/2022 09:37

Kasowanie niekompatybilnych save-ów - no włąśnie dlatego nie widzę sensu grania w rozbudowane fabularne RPG w EA chyba że bardzo chcesz pomóć danemu zespołowi w produkcji takiej gry...

Niakadan
Gramowicz
21/12/2022 23:53

Mogli by dać  tryb aktywnej pauzy, co powinien być od początku robienia tej gry  no i bardziej przypomina gameplayem i grafiką Difinity Original  niż Badlurki,  no i już wolałbym jak musi być tryb turowy to był opcjonalny żebym mógł wybrać jak chce grać  tak jak było w Pilarsach.




Trwa Wczytywanie