Użytkownicy konsol Microsoftu dzielą się przykrymi doświadczeniami.
Baldur’s Gate 3 zadebiutował w zeszłym tygodniu na Xbox Series X/S. Okazuje się jednak, że nie wszyscy posiadacze konsol Microsoftu mogą w pełni cieszyć się najnowszą produkcją Larian Studios. Gracze informują o poważnych problemach, które utrudniają rozgrywkę. Wielu użytkowników w niewyjaśnionych okolicznościach straciło bowiem swoje zapisy i zostało zmuszonych do rozpoczęcia zabawy od początku.
Posiadacze konsol Xbox Series X/S tracą swoje zapisy w Baldur’s Gate 3
Posiadacze konsol Xbox Series X/S dzielą się przykrymi doświadczeniami na forum Reddit. Jeden z użytkowników informuje, że po 12 godzinach zabawy jego zapisy zostały „całkowicie wyczyszczone”. Kolejna osoba przyznaje, że spotkała się z takim samym problemem. Po około 20 godzinach rozgrywki i wykonaniu wszystkich zadań w pierwszym akcie gracz chciał kontynuować zabawę, ale gra się zawiesiła, a po jej ponownym uruchomieniu dane zapisu zniknęły.
Inny użytkowników informuje natomiast, że przy próbie uruchomienia Baldur’s Gate 3 za pomocą funkcji Quick Resume wystąpił błąd pamięci. Gracz postanowił więc zamknąć grę, a następnie uruchomić ją ponownie, ale został przywitany przez ustawienia początkowe. Wspomniany użytkownik nie chce jednak ponownie narażać się na podobne utrudnienia i zamierza czekać na stosowne poprawki.
GramTV przedstawia:
Larian Studios nie odniosło się jeszcze do całej sytuacji, ale niewykluczone, że deweloperzy jeszcze dziś zareagują na doniesienia graczy. Pozostaje mieć również nadzieję, że posiadacze konsol Xbox Series X/S nie będą musieli czekać zbyt długo na rozwiązanie problemu.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Mi właśnie zaczęło aktualizować Baldura na Xbocie, ściaga 137,55GB. Także pograłem już dzisiaj (miałem akuratnie wolne z 1,5h)...
Silverburg
Gramowicz
11/12/2023 14:46
swgs napisał:
Nie z Larian, a z Geoff'em Keghley. To jego kolega i gdzie inni developerzy nie mogą to Kojima może wszystko, jego przemowa zapowiedź nowego filmu/gry (który notabene nie wyjdzie prędko, może za 8 lat) trwała ponad 6 minut, podczas gdy zapowiedzi innych studiów przemowy były ograniczone do 1 minuty i sprowadzone były do odpowiedzi na pytania Keghley'ego.
Dzięki za wyjasnienie. Faktycznie sytuacja w najlepszym razie chamska i żenująca.
swgs
Gramowicz
11/12/2023 14:40
Silverburg napisał:
Nie oglądałem GOTY. Co ma Kojima wspólnego z Larian Studios?
swgs napisał:
Dlatego nigdy nie kupię żadnej rzeczy sygnowanej nazwiskiem Kojimy.
Nie z Larian, a z Geoff'em Keghley. To jego kolega i gdzie inni developerzy nie mogą to Kojima może wszystko, jego przemowa zapowiedź nowego filmu/gry (który notabene nie wyjdzie prędko, może za 8 lat) trwała ponad 6 minut, podczas gdy zapowiedzi innych studiów przemowy były ograniczone do 1 minuty i sprowadzone były do odpowiedzi na pytania Keghley'ego.