Stéphane Beauverger ze studia Don’t Nod podzielił się kilkoma interesującymi informacjami na temat najnowszej gry francuskiego zespołu.
Don’t Nod nie wyklucza, że Banishers: Ghosts of New Eden doczeka się kontynuacji. Tymczasem w sieci pojawiło się kilka interesujących informacji na temat wspomnianej produkcji. Wszystko to za sprawą wywiadu, którego udzielił Stéphane Beauverger, czyli reżyser narracji. W trakcie rozmowy z jednym z zagranicznych serwisów deweloper m.in. ujawnił, ile czasu zajęło twórcom Life is Strange oraz Vampyr stworzenie Banishers: Ghosts of New Eden.
Banishers: Ghosts of New Eden nie jest grą AAA, ale Don’t Nod jest dumne ze swojego dzieła
Beauverger w rozmowie z MP1st podkreślił, że Banishers: Ghosts of New Eden nie jest grą AAA, tylko „ładnie wykonana gra AA”. Reżyser narracji dodał również, że Don’t Nod jest „dumne” ze swojego najnowszego dzieła. Duża mapa oraz „ogromna ilość zawartości”, którą oferuje wspomniany tytuł, jest natomiast – jak zaznacza sam deweloper – wynikiem „woli i pasji” do zapewniania odbiorcom „wspaniałych wrażeń”.
W trakcie wywiadu Beauverger poruszył również kwestię różnić względem poprzednich gier Don’t Nod. W przeciwieństwie do produkcji opartych na narracji – takich jak Life is Stange – Banishers: Ghosts of New Eden ma bowiem bardziej otwartą strukturę i większy zakres treści.
Struktura gry zależy również od charakteru gry, którą tworzymy. Gry oparte na fabule, takie jak Life is Strange czy Tell Me Why, potrzebują bardziej liniowej struktury. W przypadku Banishers czuliśmy, że konieczne jest otwarcie świata i pozwolenie graczom na zgłębianie tajemnic Nowego Edenu we własnym tempie i w kolejności, która jest dla nich wygodniejsza. Stąd bardziej otwarta struktura gry – wyjaśnia deweloper.
Beauverger został także zapytany o to, ile czasu zajęło deweloperom z Don’t Nod stworzenie Banishers: Ghosts of New Eden od początku do końca. Deweloper na samym początku wyjaśnił, że w przypadku gier wideo trudno jest wyznaczyć dokładny moment rozpoczęcia prac. Koniec końców reżyser udzielił jednak orientacyjnej odpowiedzi.
GramTV przedstawia:
Nie jest łatwo zdefiniować pełny czas produkcji, to naprawdę zależy od tego, jak się to rozważa. Od zera? Od pierwszego pomysłu zapisanego ołówkiem na kartce papiery podczas pierwszej fazy koncepcyjnej? Od pierwszej grywalnej sekwencji? Nawet po premierze ludzie wciąż pracują nad grą, na przykład nad łatkami. Powiedzmy, że stworzenie Banishers zajęło od czterech do pięciu lat – informuje Beauverger.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!