Jak podaje serwis Insider Gaming, były deweloper DICE, Joakim Bodin, który pracował we wspomnianym studiu przez 13 lat, postanowił wypowiedzieć się na swoim Twitterze o stanie, w jakim gra Battlefield 2042 została dostarczona graczom na premierę. W świetle niedawnych growych porażek, jak chociażby The Lord of the Rings: Gollum czy Redfall, sytuacja wspomnianego tytułu prezentowała się co najmniej średnio.
Były deweloper DICE: Battlefield 2042 nigdy nie miał szans
Twórca zabrał głos z racji ostatniego trendu w mediach społecznościowych, który zachęca deweloperów do dzielenia się swoimi opiniami na temat produkcji, jakie – mimo otrzymania bardzo niskich ocen w recenzjach – pokochali. I, przede wszystkim, za co je pokochali.
Bodin stwierdził, że Battlefield 2042 nigdy nie miał szans być dobrym na premierę:
Ta gra miała wiele wersji, a ostateczny termin nigdy nie uległ zmianie, więc [produkcja – przyp. red.] nigdy nie miała większych szans na bycie dobrą w dniu premiery.
Jestem jednak dumny z tego, że mocno naciskałem, aby gra miała pełny cross-play, system progresji i (głównie) handel. Jej systemy sieciowe będą dobrze służyć przyszłym tytułom.
Wczytywanie ramki mediów.
W dużym skrócie: wszystko wskazuje na to, że EA DICE po prostu wiedziało, iż wrzuca na rynek niedopracowany tytuł, który nie spełni oczekiwań graczy. A mogło być tak pięknie.
Przypomnijmy jeszcze na sam koniec, że Battlefield 2042 zadebiutował 19 listopada 2021 roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4/5, XONE i Xbox Series X/S.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!