Kiepskie wyniki sprzedażowe? Zapraszamy na reklamy.
Kiepskie wyniki sprzedażowe? Zapraszamy na reklamy.
Wygląda na to, że Electronic Arts postanowiło jeszcze bardziej poruszyć częstych bywalców serwerów Battlefield 2042. Tytuł wciąż zbiera cięgi od graczy, a tymczasem wydawca postanowił ubarwić go lokowaniem produktu. Liczni gracze zauważyli reklamę myszy firmy Logitech podczas zabawy. Z jednej strony nie jest to całkowita nowość w grach EA, z drugiej wygląda to tak, jakby wydawca zupełnie lekce sobie ważył opinie graczy. Szczególnie że zarówno oficjalne, jak i nieoficjalne informacje o dalszym wsparciu strzelanki nie napawają optymizmem. Jak zapatrujecie się na reklamy w strzelance?
Przypomnijmy, że według niedawnego przecieku pierwszy sezon Przepustki do Battlefield 2042 ma ruszyć dopiero w marcu. W międzyczasie DICE zamierza połatać grę do stopnia, który pozwoli bawić się bez większych przeszkód. Tymczasem EA próbuje ratować frekwencję na serwerach - w nieco ponad miesiąc od premiery gra została przeceniona o ponad 30%, a przez jeden weekend wszyscy chętni mogli grać za darmo. Pozostaje czekać na włączenie strzelanki do EA Play.
Battlefield 2042 zadebiutowało w wyraźnie kiepskim stanie technicznym na PC, PlayStation i Xbox. DICE wydało już większy pakiet poprawek, ale do ideału wciąż daleko. Więcej o BF 2042 w naszej recenzji.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!