Jedną z gier z naprawdę obszernej serii Battlefield, która nie osiągnęła zbyt wielkiego sukcesu, jest Battlefield Hardline. W niedawnym wywiadzie projektant produkcji – Scott Warner – postanowił wypowiedzieć się na ten temat i podzielić się swoją opinią. Mężczyzna przyznał, że głównym powodem porażki gry była tematyka policyjna, która kompletnie nie pasowała do charakteru całego cyklu.
Zdaniem dewelopera cykl Battlefield prezentuje głównie wieloosobowe wojny, zaś społeczność jest przyzwyczajona do epickich starć na wielką skalę oraz zaawansowanego systemu destrukcji otoczenia. Hardline natomiast koncentrował się na pojedynkach między stróżami prawa i kryminalistami, co samo w sobie jest zupełnie innym rodzajem akcji. Jak mówi Warner, policjanci nie burzą wieżowców.
Nasz recenzent gry Battlefield Hardline również nie był zadowolony – produkcja otrzymała średniawą notę 5 na 10. Wystarczy także przypomnieć sobie o opiniach społeczności, co doskonale obrazują średnie ocen na portalu Metacritic. Przypomnijmy na koniec, że gra zadebiutowała 17 marca 2015 roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 oraz Xbox One.