Jeden z deweloperów Battlefield Hardline tłumaczy, czemu gra była porażką

Wincenty Wawrzyniak
2021/10/20 09:00
3
0

Deweloper, który pracował nad grą Battlefield Hardline ujawnił swoją opinię na temat tego, dlaczego produkcja nie osiągnęła sukcesu.

Jedną z gier z naprawdę obszernej serii Battlefield, która nie osiągnęła zbyt wielkiego sukcesu, jest Battlefield Hardline. W niedawnym wywiadzie projektant produkcji – Scott Warner – postanowił wypowiedzieć się na ten temat i podzielić się swoją opinią. Mężczyzna przyznał, że głównym powodem porażki gry była tematyka policyjna, która kompletnie nie pasowała do charakteru całego cyklu.

Jeden z deweloperów Battlefield Hardline tłumaczy, czemu gra była porażką

GramTV przedstawia:

Zdaniem dewelopera cykl Battlefield prezentuje głównie wieloosobowe wojny, zaś społeczność jest przyzwyczajona do epickich starć na wielką skalę oraz zaawansowanego systemu destrukcji otoczenia. Hardline natomiast koncentrował się na pojedynkach między stróżami prawa i kryminalistami, co samo w sobie jest zupełnie innym rodzajem akcji. Jak mówi Warner, policjanci nie burzą wieżowców.

Nasz recenzent gry Battlefield Hardline również nie był zadowolony – produkcja otrzymała średniawą notę 5 na 10. Wystarczy także przypomnieć sobie o opiniach społeczności, co doskonale obrazują średnie ocen na portalu Metacritic. Przypomnijmy na koniec, że gra zadebiutowała 17 marca 2015 roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 oraz Xbox One.

Komentarze
3
Gregario
Gramowicz
21/10/2021 03:31
Kafar napisał:

Ja podam inny powód, po prostu gracze tego nie chcieli. Tylko oczywiście nikt ich nie słuchał przed wypuszczeniem. To samo jest z nowym BFem. Nikt nie chce tych głupich specjalistów. A destrukcji otoczenia prawie nie ma w nowym BFie. Chociaż jak zawsze, w kolejnego battlefielda zagram. To nie wróże mu wielkiego sukcesu w dłuższej perspektywie.

xD A dlaczego EA ma słuchać graczy, skoro i tak kupią oni grę?

wolff01
Gramowicz
20/10/2021 10:02

A może gra była po prostu słaba? Nie mówiąc już o tym że mogli po prostu zrobić to jako DLC, żeby "zbadać rynek", no ale kasa za "pełną grę" ważniejsza.

Kafar
Gramowicz
20/10/2021 09:41

Ja podam inny powód, po prostu gracze tego nie chcieli. Tylko oczywiście nikt ich nie słuchał przed wypuszczeniem. To samo jest z nowym BFem. Nikt nie chce tych głupich specjalistów. A destrukcji otoczenia prawie nie ma w nowym BFie. Chociaż jak zawsze, w kolejnego battlefielda zagram. To nie wróże mu wielkiego sukcesu w dłuższej perspektywie.




Trwa Wczytywanie