Sony zaprosiło znane nazwiska do promowania nowej części przygód Kratosa.
Japońska firma zaskoczyła graczy nietypową reklamą zbliżającego się wielkimi krokami God of War Ragnarok. Tytuł zadebiutuje na rynku już za kilka dni i niedawno Santa Monica Studio wydała oficjalne stanowisko dotyczące wycieku informacji o fabule gry.Aby nieco zapomnieć o przykrym incydencie, Sony wypuściło nową zapowiedź, w której wzięli udział Ben Stiller, LeBron James oraz John Travolta wraz ze swoimi dziećmi. Materiał wykorzystuje relację ojciec-syn, która stanowi trzon opowieści w poprzednim God of Warze, a także będzie miała znaczenie również w kontynuacji, przedstawiając Kratosa i Atreusa jako modelu do zacieśnienia więzi między rodzicami a dziećmi.
God of War Ragnarok – zabawna reklama z Benem Stillerem i innymi gwiazdami
W reklamie możemy zobaczyć Bena Stillera jako Kratosa, który opowiada o swojej relacji z synem. Twórca materiału Eric Lempe podkreślił, że nietypowa zapowiedź gry powstała z rozmachem godnym reklam wyświetlanych podczas Super Bowl, stosując innowacyjne podejście do marketingu tak dużej i oczekiwanej gry.
Kiedy wchodzimy na rynek z ogromnym tytułem, takim jak God of War Ragnarök, jest to wysiłek całej firmy. Tytuł jest ukochaną franczyzą, która jest reprezentatywna dla marki PlayStation i przez lata nadal ekscytowała miliony fanów. Aby wypuścić najnowszą odsłonę, chcieliśmy zastosować innowacyjne podejście, które łączy zarówno tradycyjne, jak i nietradycyjne drogi. Nasz zespół opracuje nowe strategie wprowadzenia tego tytułu na rynek – powiedział Eric Lempel, starszy wiceprezes ds. globalnego marketingu w Sony Interactive Entertainment.
Trzeba przyznać, że dzięki zatrudnieniu znanych aktorów oraz sportowca God of War Ragnarok ma szansę trafić również do nieco starszych graczy, którzy nie są na bieżąco z najnowszymi tytułami. Z pewnością Sony osiągnie swój cel i reklama pozytywnie wpłynie na cały marketing ich nadchodzącego tytułu.
GramTV przedstawia:
Na koniec przypomnijmy, żeGod of War Ragnarok zadebiutuje już 9 listopada. Gra pojawi się wyłącznie na PlayStation 4 i PlayStation 5. Produkcja zaoferuje aż pięć poziomów trudności dostosowanych do różnych typów graczy. Z ukończeniem tytułu nie powinni mieć więc problemu zarówno niedzielni gracze, jak i osoby poszukujący wyzwań.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!