BioWare zwalnia 50 osób. Redukcja etatów ma pomóc w utrzymaniu „najwyższych standardów jakości”
W opublikowanym przez BioWare wpisie poinformowano, że w wyniku „reorganizacji” pracę straci około 50 osób. Gary McKay podkreśla, że zmiany są „nie tylko konieczne, ale nieuniknione”, jeśli studio chce sprostać potrzebom nadchodzących projektów i „nadal utrzymywać najwyższe standardy jakości”.
McKay wspomina również o „długofalowej wizji”, dzięki której BioWare będzie mogło skupić się na tym, co potrafi najlepiej, czyli „tworzeniu wyjątkowych, opartych na fabule doświadczeń dla jednego gracza, wypełnionych rozległymi światami i bogatymi postaciami”. Wspomniana wizja uwzględnia również aktualne projekty studia, czyli wspomniane Dragon Age: Dreadwolf oraz nową odsłonę serii Mass Effect.
GramTV przedstawia:
Zdecydowaliśmy się działać teraz, częściowo dlatego, by zapewnić naszym współpracownikom – których dotyczą wprowadzone zmiany – jak najwięcej wewnętrznych możliwości. Zmiany te pokrywają się ze znaczną liczbą ofert pracy, które są obecnie otwarte w innych studiach EA. Pracownicy, których to dotyczy, otrzymają profesjonalne zasoby i pomoc podczas ubiegania się o te stanowiska – zapowiedział McKay.
Przedstawiciel BioWare zapewnił również, że zwolnienia nie wpłyną na dalszy rozwój Dragon Age: Dreadwolf. McKay zapewnia, że zespół jest w pełni zaangażowany w prace nad wspomnianą produkcję, a studio dokłada wszelkich starań, by gra spełniła oczekiwania fanów serii Dragon Age.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!