Jak mógłby wyglądać pełnoprawny remaster Bloodborne na PlayStation 5 i PC? Trzymamy kciuki, Sony.
Nawet jeśli na tę chwilę ani Sony, ani From Software nie zabrały głosu w wątku poświęconym poprawkom dla Bloodborne na PlayStation 5, to fani nie próżnują. Nie tak dawno jeden z głównych entuzjastów przekopywania plików gry, Lance McDonald, przygotował nieoficjalną poprawkę do hitu z 2015 roku, by ten działał w 60 FPS na PlayStation 4. Jednak zdawało się, że tożsamy zabieg z myślą o PS5 jest obecnie niewykonalny, aż do czasu, gdy do redakcji Digital Foundry przesłano gameplay z Bloodborne na najnowszej konsoli Sony.
Okazuje się, że bliżej nieokreślony bohater uruchomił Bloodborne na zestawie deweloperskim i korzystając z rozmaitych sztuczek zagwarantował stabilne 60 FPS przy niemal stałej rozdzielczości 1080p, którą dzięki SI przeskalowano do 4K. Zabawę na PS5 zdają się potwierdzać również powiadomienia o zdobytych trofeach. Ostatecznie Bloodborne wygląda świetnie, nawet jeśli to nieoficjalna modyfikacja. Koniecznie rzućcie okiem na poniższe wideo.
GramTV przedstawia:
Pozostaje pytanie, skoro to takie „łatwe”, to dlaczego deweloper i wydawca nie pokuszą się o przygotowanie poprawek? W tym miejscu możemy powrócić do pogłosek o zremasterowanym Bloodborne na PlayStation 5 i PC, które na tę chwilę pozostają bez oficjalnego potwierdzenia.
Bloodborne zadebiutowało 24 marca 2015 roku wyłącznie na PlayStation 4. Gra otrzymała jeden dodatek – The Old Hunters – i słuch o marce zaginął.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!