Studia odpowiedzialne za nową strategiczną grę wojenną ogłosiły, że tytuł nie zostanie wydany w planowanym terminie. We wpisie na Steamie możemy przeczytać o powodach podjęcia tej decyzji oraz przyszłości projektu.
Broken Arrow z opóźnieniami w produkcji
Studia Steel Balalaika oraz Slitherine opublikowali oświadczenie, w którym przepraszają za przesunięcie premiery Broken Arrow. Powodem podjęcia takiej decyzji jest chęć dopracowania każdego aspektu gry i wydanie produkcji pozbawionej błędów.
“Gra ma ogromny potencjał i szeroką rzeszę fanów. Aby upewnić się, że tryb wieloosobowy jest stabilny i działa płynnie dla wszystkich, a gra jest zoptymalizowana pod kątem największej liczby konfiguracji sprzętowych, musieliśmy przeprowadzić bardziej szczegółowe testy i poprawić wydajność kodowania. Nie chcemy ignorować żadnych potencjalnych problemów i wolimy poczekać, niż ryzykować, że zawiedziemy kogokolwiek pierwszego dnia.”
GramTV przedstawia:
Nie jest to wpis z tylko negatywnymi informacjami, bowiem twórcy Broken Arrow planują w najbliższej przyszłości, a dokładnie 12 listopada udostępnić wersję demonstracyjną gry wraz z działającym trybem wieloosobowym. Dodatkowo w tym miesiącu mamy otrzymywać regularne wieści odnośnie procesu tworzenia produkcji i dowiemy się, jakie nowości zostaną wprowadzone do gry. Twórcy planują zorganizowanie dużej zapowiedzi dotyczącej projektu w grudniu tego roku.
Na koniec przypomnijmy, że Broken Arrow to strategia osadzona w czasach fikcyjnego konfliktu między Rosją i Stanami Zjednoczonymi autorstwa Steel Balalaika oraz Slitherine. Tytuł został ujawniony już w maju 2021 roku, a w lutym zorganizowano bardzo udane testy beta produkcji.
W gram.pl od 2008 roku, w giereczkowie od 2002. Redaktor, recenzent. Podobno dużo gra w Soulsy, choć sam twierdzi, że to nieprawda. To znaczy gra, ale nie aż tak dużo.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!