Jak podaje między innymi serwis Eurogamer, Activision wspólnie z Xboksem wpadły na bardzo (nie)świetny pomysł, aby uruchomić pełnoekranowe reklamy gry Call of Duty: Modern Warfare III na głównej stronie konsol Microsoftu, co oczywiście zostało mocno skrytykowane przez graczy. Użytkownicy zaczęli udostępniać zrzuty ekranu prezentujące te reklamy i trzeba przyznać jedno: nie wygląda to dobrze.
Kontrowersyjne reklamy Modern Warfare 3 na Xboxach
Na ekranie znajdziemy grafikę z gry, tytuł oraz komunikat: Walcz z ostatecznym zagrożeniem. Dalej robi się tylko gorzej, ponieważ reklama sugeruje zakup gry przed pełną premierą (można zagrać w kampanię fabularną wcześniej, jeżeli złoży się zamówienie przedpremierowe), a na sam koniec otrzymujemy trzy konkretne opcje: Kup teraz, Uzyskaj aktualizację Vault Edition oraz Wyjdź (z tej cholernej reklamy i zrób to, po co rzeczywiście uruchomiłeś swoją konsolę).
Wielu członków społeczności Xbox na forum Reddit określiło powyższy obrazek i zarazem chwyt marketingowy jako wywołujący wymioty oraz niedopuszczalny. Niektórzy z kolei żartują (bo co innego im zostało), że już niedługo Microsoft postanowi w pełni wykorzystać przejęcie Activision Blizzard King, a Candy Crush będzie instalowany automatycznie przy pierwszym uruchomieniu sprzętu.
GramTV przedstawia:
Nie jest to również pierwszy taki przypadek; gigant z Redmond robił to już wcześniej w przypadku Starfielda oraz Forzy Motorsport. Kto wie, może tak wygląda przyszłość marketingu.
Call of Duty: Modern Warfare III zadebiutuje na 10 listopada na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!