Cyberpunk 2077 – CD Projekt jest zadowolony ze stabilności i wydajności gry

Mikołaj Ciesielski
2021/06/23 21:55

Prezes firmy zapewnia jednak, że deweloperzy pracują nad kolejnymi poprawkami.

Cyberpunk 2077 – CD Projekt jest zadowolony ze stabilności i wydajności gry

Cyberpunk 2077 doczekał się w zeszłym tygodniu aktualizacji oznaczonej numerem 1.23. Co więcej, produkcja CD Projekt RED wróciła do PlayStation Store. Tymczasem Adam Kiciński, prezes CD Projekt, postanowił wypowiedzieć się na temat aktualnego stanu gry. Kiciński przyznał, że firma jest zadowolona ze stabilności i wydajności tytułu, ale wciąż trwają pracę nad kolejnymi poprawkami.

Cały czas pracujemy nad nowymi patchami. Dotychczasowe patche były skupione na poprawie stabilności gry. Osiągnęliśmy już satysfakcjonujący poziom w tym zakresie. Pracowaliśmy też nad generalną wydajnością, z tego też jesteśmy dość zadowoleni. Oczywiście usuwaliśmy też błędy i glitche i to będziemy dalej czynić” – powiedział Kiciński podczas konferencji na GPW Innovation Day.

Prezes CD Projekt dodał również, że z czasem wprowadzane będą „poprawki w generalnych systemach, na które gracze zwracają uwagę. Dowiedzieliśmy się również, że w firmie pracuje obecnie ponad 600 deweloperów. Duża część z nich nadal zajmuje się przygotowywaniem kolejnych aktualizacji do gry Cyberpunk 2077 i wersją na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X.

Kiciński zdradził także, że nad mobilnym Witcher: Monster Slayer pracuje obecnie 50 osób, a 100 deweloperów skupia się na rozwoju Gwinta. Ponadto w studiu znajdują się również zespoły, które „prowadzą w jakimś zakresie prace nad nieogłoszonymi jeszcze rzeczami, w ramach franczyz, które mamy [Cyberpunk oraz Wiedźmin – dop. red.].

Na koniec przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 zadebiutował na rynku w grudniu ubiegłego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

GramTV przedstawia:

Komentarze
13
Headbangerr
Gramowicz
24/06/2021 21:10
strannik napisał:

Myślę, że to co ludzi wkurza ale może boją się o tym powiedzieć/napisać to to, że naczekawszy się na CP2077 tak długo doznali zgorszenia poziomem obcesowości tej gry (szczególnie niektórymi reklamami i językiem) i musieli ją odrzucić. Sztuka też ma swoje granice i CDPR je przekroczył, a  narzekanie na poziom techniczny (poza PS4) to tylko wymówka.

To chyba najbardziej karkołomna i naciągana teoria, jaką kiedykolwiek słyszałem xD

strannik
Gramowicz
24/06/2021 13:35

Myślę, że to co ludzi wkurza ale może boją się o tym powiedzieć/napisać to to, że naczekawszy się na CP2077 tak długo doznali zgorszenia poziomem obcesowości tej gry (szczególnie niektórymi reklamami i językiem) i musieli ją odrzucić. Sztuka też ma swoje granice i CDPR je przekroczył, a  narzekanie na poziom techniczny (poza PS4) to tylko wymówka.

wolff01
Gramowicz
24/06/2021 13:22

Gra może jeszcz wyjdzie na prostą, ale jeśli chodzi o tytułu AAA poza paroma wyjątkami, ja mam prostą definicję czy gra mi "siadła": na myśl o niej jestem w stanie przywołać dużo pozytywnych wspomnień, więc jest "zakodowana" w moim mózgu XD  Nawet jeśli gra miała bugi. To takie gry jak (mówimy o tytułach AAA): Wiedźmin 3, Horizon Zero Dawn, seria GTA, Mass Effecty, seria Read Dead czy Skyrim.

Cyberpunk 2077 nie przywołuje we mnie takich odczuć. Coś tam pamiętam, ale jako cała gra nie przywołuje tego efektu "Paaanie, to była gra..."




Trwa Wczytywanie