Deweloperzy poinformowali, że planują wydać jeszcze jedną aktualizację przed nadchodzącymi świętami.
Przedstawiciele studia Colossal Order poinformowali, że przed zakończeniem bieżącego roku planują udostępnić jeszcze jedną aktualizację do gry Cities: Skylines II. Szefowa studia, Mariina Hallikainen, ujawniła najważniejsze informacje na temat nadchodzącego patcha we wpisie opublikowanym zarówno na forum Steam, jak i na oficjalnym forum wydawcy, czyli firmy Paradox Interactive.
Cities: Skylines II z ostatnią aktualizacją przed końcem roku
Gracze mogą spodziewać się przede wszystkim nowej opcji regulacji poziomu szczegółowości postaci oraz dwóch nowych map: Sunshine Peninsula (Land of the Eternal Sun) i Corral Richers (Flatland), które powstały w ramach wewnętrznych testów edytora w Cities: Skylines II. Oprócz tego aktualizacja ma poprawić układ geometryczny obiektów – deweloperzy mają w planach jeszcze inne tego typu zmiany ulepszające optymalizację produkcji. Na koniec wspomniano jeszcze o poprawkach rozgrywki oraz systemu pieniężnego, aby ułatwić zarządzanie budżetem miasta.
Oprócz tego Hallikainen wspomniała o planach rozwoju na 2024 rok – oprócz wydań konsolowych, modyfikacji oraz pakietów zawartości Colossal Order zamierza skupić się na licznych poprawkach i eliminacji błędu. Deweloperzy będą również śledzić opinie graczy pod kątem dalszego rozwoju w ramach „inspiracji”.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy jeszcze, że Cities: Skylines II zadebiutowało na rynku 24 października bieżącego roku na komputerach osobistych.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Na razie nie czuję się zachęcony do zakupu i to nie przez optymalizację, a ubogą zawartość. Kilka modeli budynków na krzyż, to samo z budynkami specjalnymi jak np. komisariat czy parki. Kratki przy drogach świrują, a twórcy w ramach optymalizacji (pewnie to poprawią z czasem) w dużych miastach znacząco ograniczyli liczbę aut jakie się po prostu spawnują
Całkowicie się z kolegom zgadzam. W porównaniu do pierwszej wersji Cities, która posiadała mnogość dodatków i szeroką możliwość zastosowań wielorakich dodatków, budynków, map itp. Nowe Cities jest nudząco przewidywalne z brakiem możliwości zmian, z góry zaprojektowanych przez autorów, rozwiązań znanych z pierwszej wersji. Uważam że póki co monotonia i przewidywalność gry raczej nie jest zachęcająca do zakupu. Należy tu wspomnieć jeszcze o wyśrubowanych zapotrzebowaniach na sprzęt grafika, procesor no i prąd. Mam sprzęt, jak to się mówi, wypasiony i podczas gry komputer zasysa prawie 500 W. Masakra. Nie jest dla mnie zrozumiałe dlaczego gra nie korzysta z , lub korzysta w niewielkim stopniu z Ram systemowego, mam 64GB a gra obsadza ledwo 8 GB. Całe obciążenie idzie na procesor, a ten jak wiadomo aż się gotuje..
Reasumując Nie jest to gra by ją, na tym etapie rozwoju, polecać.
Pozdrawiam
koNraDM4
Gramowicz
14/12/2023 17:52
Na razie nie czuję się zachęcony do zakupu i to nie przez optymalizację, a ubogą zawartość. Kilka modeli budynków na krzyż, to samo z budynkami specjalnymi jak np. komisariat czy parki. Kratki przy drogach świrują, a twórcy w ramach optymalizacji (pewnie to poprawią z czasem) w dużych miastach znacząco ograniczyli liczbę aut jakie się po prostu spawnują