Pamiętacie może grę Clash z 1998 roku? Jeśli tak, to mamy dla Was świetną wiadomość – już 7 kwietnia przyszłego roku na rynku zadebiutuje pełnoprawna kontynuacja klasycznej turowej strategii pod tytułem Clash II. Za przygotowanie sequela odpowiada polskie studio Prime Bit Games. Produkcja zmierza wyłącznie na komputery osobiste i będzie dostępna w sklepach Steam, GOG oraz Prime Bit Store. Na ten moment możemy zamówić przedpremierowo grę w promocyjnej cenie 69,99 złotych.
Jak czytamy na oficjalnej stronie internetowej gry, fabuła Clash II została osadzona w mrocznym świecie na kontynencie zwanym Karkhan, gdzie od lat toczą się boje pomiędzy najeźdźcami noszącymi znaki Jednego Boga, zwącymi samych siebie Czystowiercami, a ludnością, która od pokoleń zamieszkuje pełne magii ziemie kontynentu, nazywaną pogardliwie Innowiercami. Narastający konflikt zabierze nas po raz kolejny w samo centrum bitew pomiędzy obiema frakcjami (i nie tylko). Historia potoczy się kilka lat po wydarzeniach z pierwszej części – dominującą siłą pozostają Czystowiercy, szerząc swoją wiarę oraz prawa.
Wyjściowym założeniem historii drugiej części są więc czasy nieprzychylnie nazwane „Reakcją Pogańską” – kiedy to nasi praojcowie zbuntowali się przeciw narzuconej im siłą i mieczem nowej wierze. Podczas rozgrywki będziemy mogli prowadzić tubylcze ludy, niezgadzające się z dogmatami nowej wiary i buntujące przeciw obcej kulturze lub najeźdźców, pragnących rozciągać swe wpływy na cały kontynent.
W kampanii Czystowierców, kierować będziemy losem wysłanego z karną misją bohatera, mającego na celu przejęcie królestwa z rąk Willhelma, który swym zachowaniem stracił przychylność Świątobliwego. Innowierców poprowadzimy bohaterką, obarczoną przez swych Bogów misją zjednoczenia skłóconych od lat plemion, aby jako jeden lud stanęli w obronie zapomnianych obyczajów i swej własnej wolności. W obu przypadkach podstawowymi jednostkami, będą oddziały, które znamy z kronik i historii, wzmocnione oczywiście postaciami z mitologii i legend.
To, jak poprowadzimy własne królestwo – poprzez bitwy, zawieranie przymierzy, dyplomację, rozwój technologiczny i duchowy, będzie miało duży wpływ na kształt rozgrywki. W trakcie kampanii przemierzymy niemal cały kontynent, gdzie będziemy mogli stawić czoło dzikim bestiom, odnaleźć skarby i pradawne miejsca kultów. Ponadto, napotkamy maruderów i dezerterów oraz wykonamy wiele dodatkowych zadań, które czekają skryte na niezlęknionych poszukiwaczy.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!