Odświeżona produkcja studia Crytek działa już w 60 klatkach na sekundę na nowych konsolach Sony i Microsoftu.
Odświeżona produkcja studia Crytek działa już w 60 klatkach na sekundę na nowych konsolach Sony i Microsoftu.
W zeszłym miesiącu Crysis Remastered doczekał się wsparcia dla technologii Nvidia DLSS. To jednak nie koniec niespodzianek od studia Crytek. Deweloperzy opublikowali wczoraj kolejną aktualizację do wspomnianej produkcji, dzięki której posiadacze konsol PlayStation 5 i Xbox Series X/S mogą skorzystać z opcji zabawy w 60 klatkach na sekundę.
Na każdej z wymienionych wyżej platform dostępne są w sumie trzy tryby działania. Zainteresowani mogą wybrać między wydajnością, szczegółowością grafiki lub zdecydować się na włącznie ray-tracingu. Na PlayStation 5 i Xboksie Series X w każdym z trzech przypadków możemy liczyć na zabawę w 60 klatkach na sekundę. Natomiast na Xbox Series S jedynie tryb wydajnościowy oferuje płynność animacji na podobnym poziomie.
PlayStation 5
Xbox Series X
Xbox Serries S
Przypomnijmy, że Crysis Remastered zadebiutował na rynku w ubiegłym roku na komputerach osobistych oraz PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch. Produkcja działa na nowych konsolach Sony i Microsoftu w ramach wstecznej kompatybilności.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!