Cyberpunk 2 przejdzie ewolucję, jaką doświadczyła seria Wiedźmin. CDP RED ma jasno określony plan rozwoju

Radosław Krajewski
2023/11/01 13:00
0
0

Deweloperzy nie chcą robić drugi raz tej samej gry. Porównują kolejną grę o Cyberpunku do serii Wiedźmin.

Cyberpunk 2077: Widmo wolności był jedynym i zarazem ostatnim fabularnym dodatkiem do podstawowej wersji gry. Niedawno deweloper z CD Projekt RED przyznał, że studio nigdy nie planowało ingerować w zakończenia gry, dlatego nie zamierzali tworzyć nowej historii po wydarzeniach z Cyberpunka 2077. Teraz RED-zi mogą skupić się na pracach nad Project Orion, czyli drugiej części Cyberpunka 2077. W rozmowie z PC Gamer, Igor Sarzyński, dyrektor narracji w Cyberpunku 2077, powiedział kilka nowych szczegółów dotyczących planów studia na kolejną grę rozgrywającą się w futurystycznym świecie niedalekiej przyszłości.

Cyberpunk 2 przejdzie ewolucję, jaką doświadczyła seria Wiedźmin. CDP RED ma jasno określony plan rozwoju

Seria Cyberpunk podąży drogą ewolucji Wiedźmina

CD Projekt RED nie chce bazować na wszystkich tych samych schematach, które wypracowali w Cyberpunku 2077 i porównują swoją nową serię do trylogii gier o Wiedźmina. W przypadku Cyberpnuka chcą podążyć tą samą drogą ewolucji co w przypadku przygód Geralta z Rivii.

Weźcie pod uwagę gry o Wiedźminie i to, jak bardzo zmieniały się z każdą odsłoną. Tutaj chcemy podobnej ewolucji.

Sarzyński podał również przykład aktualizacji 2.0 do Cyberpunka 2077, która pojawiła się przed premierą dodatku. Patch zmieniał wiele aspektów rozgrywki, w tym system policji, czy rozwoju postaci. Z tych fundamentów chcą skorzystać przy produkcji Cyberpunka 2, aby zapewnić spójniejsze doświadczenie z grą.

Cyberpunk 2077 był naszą pierwszą wyprawą w futurystyczny świat science-fiction z mnóstwem nowych mechanik rozgrywki, tonem narracji, motywami i oprawą wizualną. Niektóre elementy działały niemal od razu po zainstalowaniu gry, takie jak grafika, projekt miasta, muzyka, system interaktywnych scen, style gry. Inne aspekty, takie jak rozwój postaci, interaktywność NPC i optymalizacja, wymagały więcej czasu. To naturalne. Nie da się wszystkiego dopracować za pierwszym razem. Teraz, gdy wszystkie te elementy gry zostały zrobione od nowa i działają dobrze, skupimy się na jeszcze ściślejszym ich połączeniu i stworzeniu spójnego, wciągającego doświadczenia.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!