Niedawno na platformie Twitch odbyła się transmisja, podczas której Paweł Sasko – główny projektant zadań w polskim studio CD Projekt RED – wypowiedział się na temat gry Cyberpunk 2077 oraz problemów związanych z jej premierą. Jeden z użytkowników serwisu Reddit o pseudonimie pablo397 zamieścił na forum poświęconym produkcji fragment wspomnianej transmisji, wyróżniając w ten sposób dość emocjonalną wypowiedź dewelopera. Sasko wyznał, że cele studia były bardzo ambitne i ma wrażenie, iż zarówno gracze, jak i dziennikarze nie do końca zdają sobie sprawę z tego, jak ciężko było ukończyć tę grę.
Wytłumaczył tuż po tych słowach, że nie próbuje w żaden sposób obwinić społeczność za to, że jest niezadowolona – gracze mają pełne prawo do oczekiwania ukończonego, w pełni funkcjonalnego produktu. Chodzi mu zdanie sobie sprawy z tego, jak trudne i zarazem ambitne jest stworzenie takiej gry, przy czym CD Projekt RED próbował osiągnąć możliwie jak najwięcej na wszystkich frontach.
I choć, zdaniem Sasko, wiele z tych ambicji udało się zrealizować, pozostało równie wiele elementów do poprawienia. Wielu graczy uważa, że jest to granie na litość. Inni przyznają deweloperowi rację. Jedno jest pewne: Sasko na pewno ma rację, jeśli chodzi o ogrom Cyberpunka 2077 oraz ilość problemów. Pozostaje trzymać kciuki.
Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Cyberpunk 2077 zadebiutował 10 grudnia ubiegłego roku na komputerach osobistych, konsolach obecnej generacji PlayStation 4 i Xbox One, a także na PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Na konsolach nowej generacji jest dostępny w ramach wstecznej kompatybilności. Jeżeli chcecie być na bieżąco z informacjami dotyczącymi gry, zapraszamy tutaj.