Emocjonalna wypowiedź projektanta zadań w Cyberpunk 2077. Internet reaguje

Wincenty Wawrzyniak
2021/04/27 15:45
5
0

Podczas niedawnej transmisji na platformie Twitch główny projektant zadań w grze Cyberpunk 2077, Paweł Sasko, wypowiedział się na temat produkcji.

Niedawno na platformie Twitch odbyła się transmisja, podczas której Paweł Sasko – główny projektant zadań w polskim studio CD Projekt RED – wypowiedział się na temat gry Cyberpunk 2077 oraz problemów związanych z jej premierą. Jeden z użytkowników serwisu Reddit o pseudonimie pablo397 zamieścił na forum poświęconym produkcji fragment wspomnianej transmisji, wyróżniając w ten sposób dość emocjonalną wypowiedź dewelopera. Sasko wyznał, że cele studia były bardzo ambitne i ma wrażenie, iż zarówno gracze, jak i dziennikarze nie do końca zdają sobie sprawę z tego, jak ciężko było ukończyć tę grę.

Emocjonalna wypowiedź projektanta zadań w Cyberpunk 2077. Internet reaguje

Wytłumaczył tuż po tych słowach, że nie próbuje w żaden sposób obwinić społeczność za to, że jest niezadowolona – gracze mają pełne prawo do oczekiwania ukończonego, w pełni funkcjonalnego produktu. Chodzi mu zdanie sobie sprawy z tego, jak trudne i zarazem ambitne jest stworzenie takiej gry, przy czym CD Projekt RED próbował osiągnąć możliwie jak najwięcej na wszystkich frontach.

GramTV przedstawia:

I choć, zdaniem Sasko, wiele z tych ambicji udało się zrealizować, pozostało równie wiele elementów do poprawienia. Wielu graczy uważa, że jest to granie na litość. Inni przyznają deweloperowi rację. Jedno jest pewne: Sasko na pewno ma rację, jeśli chodzi o ogrom Cyberpunka 2077 oraz ilość problemów. Pozostaje trzymać kciuki.

Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Cyberpunk 2077 zadebiutował 10 grudnia ubiegłego roku na komputerach osobistych, konsolach obecnej generacji PlayStation 4 i Xbox One, a także na PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Na konsolach nowej generacji jest dostępny w ramach wstecznej kompatybilności. Jeżeli chcecie być na bieżąco z informacjami dotyczącymi gry, zapraszamy tutaj.

Komentarze
5
Argael
Gramowicz
28/04/2021 03:40

Uważam, że należy ten zespół wspierać i kupię pewnie każdą ich grę, ale to tłumaczenie jest bez sensu. Porwaliśmy się z motyką na słońce i nam nie wyszło, ale płaćcie i bądźcie zadowoleni, bo przecież chcieliśmy dobrze. Ambicje są fajne, ale dobrze jest, żeby szły w parze z umiejętnościami, które zagwarantują prawidłowe wdrożenie pomysłów. Może trzeba było poćwiczyć najpierw na jakiejś mniejszej grze. Klient płaci za produkt, nie za intencje i ma prawo być niezadowolony, jeśli produkt nie spełnia podstawowych kryteriów jakości.

Xelos_Iterion
Gramowicz
27/04/2021 20:06

Akurat projekt świata, to, jak on się prezentuje, jest jedną z kilku zalet tej gry (inna sprawa, jak ten świat funkcjonuje, ale mniejsza).

Narracyjnie natomiast tytuł wypada po prostu przeciętnie. Są tam błędy i niedociągnięcia, które można było wyeliminować i które aż o to wołają.

alex1112
Gramowicz
27/04/2021 20:06

A ja tak z innej beczki. Czemu na portalu nie było żadnych informacji, że Redsi ogłosili wysokość dywidend: Ok 5 zł na akcje (po podatku belkowym wyjdzie 4 zł). Takie dywidendy to wypłacają spółki z cenami akcji po ok 110-80zł. A tutaj mówimy o spółce w której przez następne lata dywidend zapewne nie będzie. Pękanie napompowanej bański ciąg dalszy.

Ani słowa również, o tym co się za oceanem dzieje, a prawnicy tam się już jak sepy do truchłą zlatują. Tu już ilość kancelarii, która się nad tym pochyla należy liczyć w dziesiątkach.

CD Projekt ma tu jakiś abonament wykupiony, że się w zasadzie tylko pozytywnie o nim pisze i przemilcza te niepozytywne informacje?




Trwa Wczytywanie