Użytkownicy forum Reddit odkryli w bazie platformy Steam wpis poświęcony grze, który może sugerować kolejną łatkę.
Użytkownik o pseudonimie DrunkLadpodzielił się na forum Reddit interesującym spostrzeżeniem – polskie studio CD Projekt RED zmodyfikowało wpisy poświęcone grze Cyberpunk 2077 w bazie platformy Steam. Gracz zaznacza, że modyfikacje dotyczą informacji znajdujących się w zakładce poświęconej usłudze GeForce NOW. Zmiana nastąpiła około sześć godzin temu.
Cyberpunk 2077 otrzyma kolejną aktualizację?
Warto w tym momencie przypomnieć sobie, że podobna sytuacja miała miejsce w przypadku aktualizacji z numerem 1.6 – jakiś czas przed jej wypuszczeniem w bazie SteamDB również odnotowano zmianę w sekcji poświęconej GeForce NOW. Łatka została wypuszczona zaledwie tydzień po tej zmianie. Istnieje więc spore prawdopodobieństwo, że tak samo będzie to wyglądało w tym przypadku.
GramTV przedstawia:
Jeżeli zaś chodzi o to, czego właściwie możemy spodziewać się po nowej aktualizacji, dalsze plany rozwoju gry Cyberpunk 2077 zostały ujawnione przy okazji premiery wspomnianego patcha 1.6. Wówczas dowiedzieliśmy się, że deweloperzy chcą niemalże całkowicie przerobić system policji i poprawić mechaniki walk podczas jazdy, a także wprowadzić do produkcji nowe perki. Na razie musimy jednak cierpliwie czekać na oficjalne informacje.
Przypomnijmy na koniec, że Cyberpunk 2077 zadebiutował 10 grudnia 2020 roku nakomputerach osobistych, konsolach PlayStation 4 i Xbox One, a także (w ubiegłym roku) na PlayStation 5 oraz Xbox Series X.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Cod strzelania podczas jazdy - jest mod na Nexusie - niestety akurat ten element średnio mnie interesował więc nie testowałem ale opinie ma niezłe. Natomiast to naturalnie nie rozwiązuje tematu - bo nie ma do czego strzelać :) jest wprawdzie jakiś mod z pościgami policji również, ale nie wiem jak to by razem działało
Niby nie ma ale da się znaleźć w centrum pościg policji za bandziorami - wszystko do bólu oskryptowane ale i tak ciekawa sprawa jak na to trafiłem :D
Z drugiej strony poprawa policji mogłaby sprawić, że byłoby do czego strzelać
Yarod
Gramowicz
31/01/2023 09:17
koNraDM4 napisał:
Generalnie do któregoś patcha widniało dodatkowe drzewko umiejętności nazwane Relic ale było zablokowane (bądź tylko przypominało placeholder drzewka umiejętności ale wtedy by tego nie usuwali, a wedle przecieków jedno z niedoszłych DLC miało się nazywać Relic) więc może tam upchają dodatkowe perki.
Nie wiem co wymyślą z systemem policji ale raczej nawet nie zbliżą się do pościgów rodem z GTA (a wymieniam je bo sporo graczy wręcz spodziewało się, że ta gra będzie jak GTA tylko first person i sporo jej elementów po premierze porównywano do GTA oraz nie ma co ukrywać jeśli myślimy o systemie policji i pościgów to GTA pierwsze przychodzi do głowy) choć nie wykluczone, że pójdą inną drogą. Najważniejsze by policjanci nie pojawiali się znikąd.
Mechaniki walk podczas jazdy brzmią ciekawie - z pamięci wymienię chyba tylko cztery momenty kiedy to my pruliśmy do przeciwników: rozpoczęcie gry jako Nomad, w prologu ale już nie pamiętam, po której misji, w zakończeniu prologu jak uciekaliśmy Arasace oraz dużo później robiąc misje dla Panam i uciekając przed Raffenami (w sensie dwie odrębne misje to były). Możliwe, że dwie misje pominąłem zapominając o nich oraz celowo misję z poduszkowcem bo raczej nie o taką walkę chodzi. Dużo ich nie było w grze, a same etapy stosunkowo proste, wręcz prostackie i przywodzące na myśl stare strzelanki na szynach tyle, że ruszaliśmy całą kamerą, a nie celownikiem po niej. Na pewno widywałem lepsze wykonanie tego typu etapów i to na tyle, że nie było skojarzeń z rail shooterami. Więc albo same te sekwencje poprawią i może urozmaicą (prawdopodobne) albo dodadzą swobodne strzelanie z pojazdu (mało prawdopodobne).
Cod strzelania podczas jazdy - jest mod na Nexusie - niestety akurat ten element średnio mnie interesował więc nie testowałem ale opinie ma niezłe. Natomiast to naturalnie nie rozwiązuje tematu - bo nie ma do czego strzelać :) jest wprawdzie jakiś mod z pościgami policji również, ale nie wiem jak to by razem działało
koNraDM4
Gramowicz
31/01/2023 01:28
Generalnie do któregoś patcha widniało dodatkowe drzewko umiejętności nazwane Relic ale było zablokowane (bądź tylko przypominało placeholder drzewka umiejętności ale wtedy by tego nie usuwali, a wedle przecieków jedno z niedoszłych DLC miało się nazywać Relic) więc może tam upchają dodatkowe perki.
Nie wiem co wymyślą z systemem policji ale raczej nawet nie zbliżą się do pościgów rodem z GTA (a wymieniam je bo sporo graczy wręcz spodziewało się, że ta gra będzie jak GTA tylko first person i sporo jej elementów po premierze porównywano do GTA oraz nie ma co ukrywać jeśli myślimy o systemie policji i pościgów to GTA pierwsze przychodzi do głowy) choć nie wykluczone, że pójdą inną drogą. Najważniejsze by policjanci nie pojawiali się znikąd.
Mechaniki walk podczas jazdy brzmią ciekawie - z pamięci wymienię chyba tylko cztery momenty kiedy to my pruliśmy do przeciwników: rozpoczęcie gry jako Nomad, w prologu ale już nie pamiętam, po której misji, w zakończeniu prologu jak uciekaliśmy Arasace oraz dużo później robiąc misje dla Panam i uciekając przed Raffenami (w sensie dwie odrębne misje to były). Możliwe, że dwie misje pominąłem zapominając o nich oraz celowo misję z poduszkowcem bo raczej nie o taką walkę chodzi. Dużo ich nie było w grze, a same etapy stosunkowo proste, wręcz prostackie i przywodzące na myśl stare strzelanki na szynach tyle, że ruszaliśmy całą kamerą, a nie celownikiem po niej. Na pewno widywałem lepsze wykonanie tego typu etapów i to na tyle, że nie było skojarzeń z rail shooterami. Więc albo same te sekwencje poprawią i może urozmaicą (prawdopodobne) albo dodadzą swobodne strzelanie z pojazdu (mało prawdopodobne).