Cyberpunk 2077 na porównaniach po patchu 1.5. Zobaczcie, jak działa gra CDP RED

Mikołaj Ciesielski
2022/02/16 09:30
5
3

Do sieci trafiły materiały wideo, dzięki którym możemy dokładnie przyjrzeć się zmianom, jakie wprowadza najnowsza aktualizacja do gry Cyberpunk 2077.

Cyberpunk 2077 na porównaniach po patchu 1.5. Zobaczcie, jak działa gra CDP RED

Na wczorajszej transmisji live deweloperzy ze studia CD Projekt RED szczegółowo omówili aktualizację 1.5 do gry Cyberpunk 2077, a pod koniec wydarzenia poinformowano, że gracze mogą już cieszyć się nowym patchem oraz next-genową wersją gry. W sieci pojawiły się już liczne porównania, dzięki którym możemy sprawdzić, jak produkcja polskiego dewelopera prezentuje się po zainstalowaniu najnowszych plików. Materiały znajdziecie na dole wiadomości.

W przypadku konsol PlayStation 5 i Xbox Series X CD Projekt RED zadbało m.in. o szybsze czasy wczytywania, wyższej jakości tekstury, lepsze oświetlenie, a także tryb pozwalający cieszyć się techniką śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Posiadacze najnowszych sprzętów Sony i Microsoftu mogą też liczyć na zwiększoną odległość rysowania obiektów, a także większą liczbę postaci niezależnych na ulicach. Z testów wynika również, że Cyberpunk 2077 nie ma większych problemów ze spadkami płynności animacji na konsolach dziewiątej generacji.

Zgodnie z informacjami przekazanymi przez CD Projekt RED posiadacze PlayStation 5 i Xbox Series X mogą cieszyć w grze Cyberpunk 2077 dynamiczną rozdzielczością 4K. Z materiału opublikowanego na kanale ElAnalistaDeBits dowiadujemy się jednak, że na obu konsolach przez większość czasu obraz wyświetlany jest w 1440p zarówno w trybie Performance, jak i w trybie ray tracing. Tymczasem rzućcie okiem na materiały i sami oceńcie, jak obecnie prezentuje się Cyberpunk 2077 na konsolach Sony i Microsoftu.

Na koniec przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 zadebiutował na komputerach osobistych oraz PlayStation 4 i Xbox One w grudniu 2020 roku. Jeśli jesteście ciekawi naszej opinii na temat produkcji studia CD Projekt RED, to serdecznie zapraszamy Was do lektury: Recenzja Cyberpunk 2077

GramTV przedstawia:

Komentarze
5
Yosar
Gramowicz
16/02/2022 22:22
wolff01 napisał:

Hejt to może przesada, ale moim zdaniem nie można też puszczać płazem takich praktyk i należy o tym na każdym kroku przypominać... MOŻE się kiedyś nauczą.

To że grę "naprawili" to może i faktycznie powód do radości, no ale co z tymi którzy grę kupili i wywalili kupę kasy na wadliwy produkt? Wiecznie będzie tłumaczenie "byłeś/łaś głupi że nie poczekałeś z kupnem 1,5 roku?". Róbmy tak dalej to będzie wiecej GTA Trilogy remaster i tym podobnych...

Kash28 napisał:

Druga sprawa wylewanie hejtu ciąg dalszy? Naprawdę? Zamiast napisać świetnie że się udało. Ze gra została dopracowana. Że nie porzucono projektu... Jest wiele gier które wyszły w opłakanym stanie, jest wiele gier które też miały potencjał a zostały porzucone... Mnie cieszy fakt że grę naprawili.

No tak. Tylko to nie jest że za stan gry na premierę CDPowi się upiekło. Wręcz przeciwnie. Był bity ze wszystkich stron, czasem nawet zdecydowanie ze zbyt dużą przesadą.

Naprawienie gry to oczywiście żaden powód do gratulacji dla CDP-a, bo to był ich obowiązek. Wobec klientów. Wywiązali się chociaż z tej obietnicy naprawienia gry, którą składali po premierze. Zatem dobrze że naprawili i gra jest już grywalna. Opieram się na razie tylko na doniesieniach, bo sam czekałem z graniem aż w końcu naprawią. Szczerze mówiąc to nawet niespecjalnie mi się dłużyło.

Mógłbym spokojnie poczekać i te póltora roku na normalną premierę. Chociaż niektórzy histeryzowali wtedy już jak przenosili grę z kwietnia na wrzesień 2020.

Fajnie że zaimplementowali FSR bo to daje w razie czego kopa nie tylko ludziom z najnowszymi kartami nVidii obsługującymi DLSS, ale też starszymi z poprzednich generacji i nowymi z tych które nie obsługują DLSS, plus na kartach AMD. A że mnóstwo ludzi siedzi jeszcze na starych kartach to wystarczy przejrzeć konfiguracje streamerów (czy statystyki Steam) i nie potrzeba nikogo o tym przekonywać (ceny nowych kart czy to nVidii, czy AMD grają w tym oczywiście niepoślednią rolę).

Jak tak rozglądam się wokół co teraz jest oferowane w kategorii RPG to naprawdę byłaby szkoda, gdyby CDP wypadł z ich robienia z powodu CP2077. Mimo wszystko osobiście wolę niedoskonałego RPG-a, niż dajmy na to jakieś kolejne sieciowe nawalanki.

wolff01
Gramowicz
16/02/2022 13:23
Kash28 napisał:

Druga sprawa wylewanie hejtu ciąg dalszy? Naprawdę? Zamiast napisać świetnie że się udało. Ze gra została dopracowana. Że nie porzucono projektu... Jest wiele gier które wyszły w opłakanym stanie, jest wiele gier które też miały potencjał a zostały porzucone... Mnie cieszy fakt że grę naprawili.

Hejt to może przesada, ale moim zdaniem nie można też puszczać płazem takich praktyk i należy o tym na każdym kroku przypominać... MOŻE się kiedyś nauczą.

To że grę "naprawili" to może i faktycznie powód do radości, no ale co z tymi którzy grę kupili i wywalili kupę kasy na wadliwy produkt? Wiecznie będzie tłumaczenie "byłeś/łaś głupi że nie poczekałeś z kupnem 1,5 roku?". Róbmy tak dalej to będzie wiecej GTA Trilogy remaster i tym podobnych...

Kash28
Gramowicz
16/02/2022 11:42
Mikołaj napisał:

Blisko 1.5 roku łatania i w końcu gra prezentuje się jako warta zakupu. Bierę!

Po co takie za przeproszeniem p..... Przecież od dnia premiery ktoś Inside mówił że brakowało co najmniej roku pracy... To jedno. Druga sprawa wylewanie hejtu ciąg dalszy? Naprawdę? Zamiast napisać świetnie że się udało. Ze gra została dopracowana. Że nie porzucono projektu... Jest wiele gier które wyszły w opłakanym stanie, jest wiele gier które też miały potencjał a zostały porzucone... Mnie cieszy fakt że grę naprawili. Filmiki i porównania w sieci czy też na Youtubie oglądane na odpowiednim tv nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.

Obecnie uważam że tryb graficzny z RT wymaga poprawy... Input lag i ogólne wrażenie ślimaczenia się jest gigantyczne... W trybie wydajności otrzymujemy identyczny poziom detali... Wiadomo w trybie RT cienie mają większą rozdzielczość oraz nieco lepsze cieniowanie pośrednie + odbicia (które nie wszędzie są RT a wrecz mają błędnie nałożoną teksture shadera odbicia). Poza tym spadek do 30fps... Nawet sekundy sie nie zastanawiałem... Tryb wydajności. Jest miodzio.




Trwa Wczytywanie