Imponująca sprzedaż dodatku Widmo wolności do gry Cyberpunk 2077

Wincenty Wawrzyniak
2024/01/04 19:30
3
1

Przedstawiciele polskiego studia CD Projekt RED ujawnili, ile osób nabyło już dodatek Widmo wolności do gry Cyberpunk 2077.

Pod koniec września ubiegłego roku na rynku zadebiutowało wyczekiwane rozszerzenie fabularne Widmo wolności do gry Cyberpunk 2077. Społeczność była zachwycona, o czym świadczą bardzo wysokie oceny m.in. w serwisie Metacritic. Teraz przedstawiciele polskiego studia CD Projektu RED postanowili ujawnić wyniki sprzedaży dodatku, które są definitywnie imponujące.

Imponująca sprzedaż dodatku Widmo wolności do gry Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077: Widmo wolności – wyniki sprzedaży

Tym samym dowiedzieliśmy się, że Widmo wolności w 2023 roku znalazło aż 5 milionów nabywców. Oznacza to, że – biorąc pod uwagę wcześniejsze dane, według których dodatek rozszedł się w nakładzie 4,3 mln egzemplarzy – w nieco ponad miesiąc sprzedano około 700 tysięcy kopii. Zaledwie w pierwszym tygodniu od premiery sprzedaż Widma wolności wyniosła natomiast aż 3 miliony egzemplarzy. Krótko mówiąc: takiego sukcesu pozazdrościć może sporo twórców.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 zadebiutował 10 grudnia 2020 roku na komputerach osobistych, konsolach PlayStation 4 i Xbox One, a także (w ubiegłym roku) na PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Cyberpunk 2077: Widmo wolności zostało udostępnione 26 września ubiegłego roku na komputerach osobistych i konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S.

Komentarze
3
wolff01
Gramowicz
05/01/2024 13:32

Mimo że byłem bardzo zawiedziony na premierę tej gry to przy wyjściu dodatku dałem jej drugą szansę i nie żałuje. PL jest bardzo dobre, ale generalnie gram teraz na innej konfiguracji i po wielu bugfixach (co nie znaczy że ich nie ma są dwa spore fakapy po patchu "ultimate edition" które powinni naprawić, brak możliwości kupowania aut z dodatku u fixera oraz brak różnych finisherów dla mieczy - a te rzeczy podobno działały przed patchem). Grę przechodzę od początku, z innym buildem i po prostu dobrze się bawię, a dodano na tyle nowości i nowego contentu, że nie czuje deja vu. Żeby nie było - grę przeszedłem za pierwszym razem i to jeszcze bodaj przed patchem 1.5. Jestem dobitnym przykładem że gracz ma "krótką pamięć" i potrafi wybaczać, aczkolwiek w moim przypadku Cyberpunk jest chyba moim najbardziej "spektakularnym" powrotem bo chyba nigdy nie przechodziłem żadnej tak dużej gry dwa razy.

Teraz już wiem na 100% - nie kupuje się gier Redów na premierę :D

dariuszp
Gramowicz
04/01/2024 21:15
myth555 napisał:

Ja to trochę widzę inaczej.. Ile milionów kopii sprzedano podstawowej gry (w pip). Patrząc na sprzedaż dodatku to pokazuje, że 3/4 osób pogrzebało już tą grę w swoim sercu (tak wiem dodatek nie jest dostępy na starszych wersjach konsol, akurat tam było najwięcej zwrotów)

Zwrotów było mało pomimo tego że nawet jak zarzadales zwrot to nie odbierali płyty. Po prostu zwracali pieniądze. Sprzedali chyba z 18 milionów sztuk a tych zwrotów było koło 30,000.

A czemu Phantom Liberty nie dorasta? Po prostu duża ilość tych ludzi nie śledzi gamingu więc nawet nie mają świadomości że dodatek wyszedł. Też jesteśmy 3 lata po premierze. Ludzie mogą mieć inne priorytety.

myth555
Gramowicz
04/01/2024 19:38

Ja to trochę widzę inaczej.. Ile milionów kopii sprzedano podstawowej gry (w pip). Patrząc na sprzedaż dodatku to pokazuje, że 3/4 osób pogrzebało już tą grę w swoim sercu (tak wiem dodatek nie jest dostępy na starszych wersjach konsol, akurat tam było najwięcej zwrotów)




Trwa Wczytywanie