Kilka godzin temu na oficjalnym kanale gry Cyberpunk 2077 na YouTubie pojawił się nowy film. W praktyce jest to pełna wersja utworu Phantom Liberty autorstwa Dawida Podsiadło oraz P.T. Adamczyka – w realizacji piosenki udział brała również Czeska Narodowa Orkiestra Symfoniczna. Zainteresowani mogą więc posłuchać już całości!
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty – utwór Dawida Podsiadło dostępny do przesłuchania w sieci
Praca nad utworem do Cyberpunk 2077 "Phantom Liberty" była czystą przyjemnością. Jestem odbiorcą gier wideo przez całe moje życie i nigdy bym się nie spodziewał, że robiąc muzykę kiedyś dotrę do miejsca, w którym te światy się przetną. Jestem bardzo wdzięczny wszystkim pasjonatom i pasjonatkom z CD PROJEKT RED za to wyróżnienie i możliwość współpracy. Sam utwór od początku miał w zamyśle realizować wizję pasującą do szpiegowskiego thrillera. Sama współpraca przebiegła bardzo gładko, wszystkie nasze propozycje podobały się obu stronom, więc wystarczyło po prostu się spotykać, rozmawiać i cieszyć efektami naszej pracy. Nie mogę się doczekać momentu, w którym usłyszę swój utwór w samej grze, to jeszcze przede mną. Mam nadzieję, że ta kolejna współpraca nie będzie naszą ostatnią - powiedział Dawid Podsiadło, autor utworu "Phantom Liberty".
Wspaniale jest wrócić do Night City! Praca nad ścieżką do Phantom Liberty ponownie zanurzyła nas w wyjątkowym, dystopijnym świecie Cyberpunka 2077 — w tej pełnej akcji, wzmocnionej cybernetycznie, intensywnej krainie, w której muzyka podkreśla futurystyczne środowisko. Tym razem otrzymaliśmy także możliwość zbudowania, poprzez naszą muzykę, thrillera szpiegowskiego, pogłębiającego pejzaż dźwiękowy Cyberpunka 2077 dzięki konspiracyjnej atmosferze za liniami wroga, która zwiększa poczucie ciągłej niepewności i niepokoju. Partytura Phantom Liberty kładzie duży nacisk na fabułę dodatku i opisuje trudne relacje pomiędzy głównymi bohaterami. To pomaga wywołać uczucie wahania, gdy gracz nie jest w stanie odróżnić dobra od zła, prawdy od kłamstwa lub przyjaciela od wroga - tak P.T. Adamczyk opisał pracę nad soundtrackiem.