Prace nad Cyberpunk 2077: Widmo Wolności zmierzają ku końcowi
Powyższą informacją Kiciński podzielił się podczas czatu inwestorskiego, którego organizatorem był serwis StockWatch. Prezes CD Projekt poinformował również, że deweloperom ze studia CD Projekt RED „bardzo zależy”, by dostarczyć na rynek „dopracowany” dodatek. Dowiedzieliśmy się także, że nad rozszerzeniem pracuje obecnie 330 osób.
Prace są na końcówce, dodatek jest duży i złożony. Bardzo zależy nam na tym, żeby był dopracowany. Nie myślimy o innej dacie niż ten rok – poinformował Kiciński.
Kiciński ujawnił również, że nad Wiedźmin Polaris pracuje w tej chwili 200 deweloperów. CD Projekt RED cały czas poszukuje jednak doświadczonych pracowników, a prowadzone przez studio rekrutacje są dopasowywane do bieżących potrzeb projektowych. Prezes CD Projekt poruszył również kwestie porzucenia autorskiego silnika i wykorzystania w przyszłych grach silnika Unreal Engine 5.
Obecnie przygotowujemy się pod kątem narzędzi i procesów, niektórzy deweloperzy wciąż poznają nową technologię. Niektóre z naszych zespołów współpracują bezpośrednio z Epic Games nad aspektami wspomagającymi tworzenie gier RPG z otwartym światem i rozbudowaną fabułą. Mając na myśli projekt Polaris – praca na UE5 nie spowolni, ale też nie przyspieszy tego procesu. W przypadku kolejnych projektów oczekujemy, że prace będą postępowały szybciej – to jedna z przyczyn, dla których w aktualizacji strategii ogłosiliśmy, że planujemy wydać trzy duże gry wiedźmińskie, w ciągu sześciu lat licząc od premiery Polarisa – mówi Kiciński.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Brakuje mi gier z otwartym światem, mam nadzieje, że masa poprawek i nowych zdań przyciągnie mnie do tej gry na wyższym poziomie niż podstawowa gra
koNraDM4
Gramowicz
02/04/2023 09:42
Będzie zabawnie jeśli w dodatku nasze wybory będą miały większy wpływ na wydarzenia i postaci niż w podstawce co moim zdaniem nie jest ciężkie do spełnienia gdyż w podstawce panuje w tej kwestii prosty dualizm tj. ktoś zginie lub przeżyje, wykonamy dodatkowy cel (dla nagrody i zazwyczaj nic więcej z tego nie ma) lub nie i jest kilka zadań na krzyż gdzie możemy sobie coś zablokować jeśli źle podejmiemy decyzje co do dialogów (głównie relacja z Johnnym, dostęp do motocykla Jackiego i ewentualnie mnich się na nas obrazi bo zabiliśmy jego oprawców). Oczywiście konsekwencje widać od razu. W wieśku więcej było questów gdzie byłem zaskakiwany efektami moich decyzji choć taki prosty dualizm co do "efektów" też występował (najczęściej co do przeżycia jakiejś postaci) to jednak questy jak z Krwawym Baronem czy szukaniem fortuny Dijkstry potrafiły zaskoczyć tak samo jak zakończenie, które było wypadkową naszych decyzji w relacji z Ciri, a nie decyzją, którą podejmiemy na koniec (z puli decyzji do odblokowania pobocznymi questami)