Cyberpunk 2077 z wyczekiwaną aktualizacją. Nowy patch poprawia płynność na PC

Mikołaj Ciesielski
2024/09/13 09:25
1
0

Użytkownicy komputerów osobistych mogą już pobierać patch oznaczony numerem 2.13.

Jakiś czas temu informowaliśmy, że CD Projekt RED szuka rąk do pracy nad grami Wiedźmin 4 i Cyberpunk: Orion. Tymczasem okazuje się, że polskie studio przygotowało mało niespodziankę dla fanów Cyberpunka 2077 korzystających z komputerów osobistych. Pecetowa wersja wspomnianej produkcji doczekała się bowiem zapowiadanej kilka miesięcy temu aktualizacji.

Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 doczekał się wsparcia dla AMD FidelityFX Super Resolution 3

Wraz z aktualizacją oznaczoną numerem 2.13 gra Cyberpunk 2077, a także dodatek Widmo Wolności, doczekała się wsparcia dla AMD FidelityFX Super Resolution 3. CD Projekt RED podkreśla, że wspomniany patch dostępny jest wyłącznie na PC. Szczegółowa lista zmian prezentuje się następująco:

GramTV przedstawia:

  • Dodano wsparcie dla AMD FidelityFX Super Resolution 3 z generacją klatek. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dedykowanym artykule na stronie wsparcia technicznego.
  • Dodano wsparcie dla Intel Xe Super Sampling 1.3.
  • Od teraz możliwe będzie używanie DLAA oraz rekonstrukcji promieni światła DLSS jednocześnie.
  • Dodano nową zakładkę "Dodatkowe" w ustawieniach do której przeniesiono opcje: Tryb HDD, Hybrydowe wykorzystanie procesora oraz Wielowątkowość współbieżną AMD (SMT).
  • Różne poprawki stabilności i wizualne.

Na koniec przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 zadebiutował na rynku w grudniu 2020 roku. We wrześniu ubiegłego roku doczekaliśmy się natomiast premiery dodatku Cyberpunk 2077: Widmo Wolności. Jeśli jesteście ciekawi naszej opinii na temat wspomnianego rozszerzenia fabularnego, to zapraszamy Was do lektury: Recenzja Cyberpunk 2077: Widmo Wolności - będziesz legendą, V!

Komentarze
1
Fraxti
Gramowicz
Ostatni niedziela

Widać, że artykuł napisany bez sprawdzenia, implementacja AMD FidelityFX Super Resolution 3 to straszna porażka, dlaczego? Gdyż jest to własnie 3, a nie 3.1 i co za tym idzie, w momencie wybrania generatora klatek jesteśmy skazani na skalowanie obrazu od AMD, które po prostu jest tragiczne...

Sam myślałem, że w końcu nie będę musiał użwać moda dlssg to fsr3, ale jak na razie wygrywa on z oficjalną implementacją