Ostatnio w internecie pojawiają się nowe wieści na temat Dead Island 2. Dzisiaj pisaliśmy, że w serwisie Amazon pojawiła się data premiery produkcji. Zgodnie z tymi danymi gra o zombiakach miałaby ukazać się 3 lutego 2023. Oprócz tego do internetu dostały się świeże grafiki z DI2. Zobaczycie je na dole tego newsa – niby nie ma tego dużo, ale zawsze to coś.
W tytule trafimy do Los Angeles zainfekowanego patogenem, który zmienia mieszkańców miasta w zombie. Terytorium objęła kwarantanna, a my jesteśmy niejako odporni, bo jeden z zombiaków zdążył nas ugryźć. Jako jeden z nielicznych śmiałków spróbujemy zapanować nad krwiożerczymi istotami i przy okazji dowiedzieć się, co spowodowało wybuch epidemii.
Dead Island 2 – platformy i liczba postaci
Zgodnie z tym, co wiemy na dzień dzisiejszy, tytuł miałby zadebiutować na PC, PS4, PS5, Xbox One i Series X/S. Okazuje się też, że DI2 zaoferuje aż sześć – nie cztery, jak mówiono wcześniej – grywalnych postaci, których wygląd dostosujemy do naszych preferencji.
Jak na razie to wygląda jak gra na telefon, bez obrazy
Z gatunku tych, które w reklamie pokazują gameplay zupełnie innej gry? :D
MisioKGB
Gramowicz
18/08/2022 23:33
Jak na razie to wygląda jak gra na telefon, bez obrazy
koNraDM4
Gramowicz
18/08/2022 22:42
Dopiero teraz do mnie dotarło, że oni tak na serio - jakby nie było kilkuletniej ciszy o tej grze - powracają do publikowania materiałów z tej gry. Oczywiście od czasu do czasu coś do nas docierało ale ciężko było uwierzyć, że kolejni twórcy chcą dowieźć tę grę do graczy. W czasie kiedy ją ogłoszono wyszły już dwie części Dying Light, dla których to Dead Island było prekursorem tyle, że Techland stracił prawa do marki.
Jak ta gra miałaby konkurować z Dying Light bez odchodzenia od pierwotnych założeń? Seria Dead Island wybiła się dwiema rzeczami - systemem walki oraz tematyką zombie, a właściwie kreatywnym podejściem do walki z nimi. Dying Light pociągnął to dalej rozwijając koncepcję i mechaniki, dając nam otwarty świat z prawdziwego zdarzenia oraz dodając do formuły parkour. Gdyby do Dead Island dodali parkour to prawdopodobne jest, że gracze by od razu porównywali tę grę z Dying Light więc musiałaby być bardzo dobra by z tego starcia wyjść obronną ręką gdyż jak pokazuje przykład serii GTA bardzo ciężko zrobić coś podobnego by wyszło to dobrze i trzeba obrać własną ścieżkę tak jak to zrobili twórcy Saint's Row czy Mafii. Cyberpunk, który niby w żadnym momencie nie miał na płaszczyźnie gameplayu i otwartego świata konkurować z serią GTA, oberwał rykoszetem bo jednak graczom wydawał się wystarczająco podobny.
Uważam więc, że setting i dopracowane ale znane mechaniki nie wystarczą tej grze.